fbpx

fogyasztói szokások

Az HBO GO felülete

Az HBO-t is újratervezésre kényszerítette a koronavírus

A járvány miatt az HBO-nak teljesen át kellett alakítania a filmek és sorozatok premiernaptárát – nyilatkozta Riczu Tibor, az HBO Europe digitális marketingvezetője egy interjúban, melynek során szólt arról is, hogy milyen jelentős kihívások elé állította őket a vírus az HBO GO kapcsán. Eközben kiderült az is, mikor indul az HBO Max.

bevásárlókocsi

Magyarországon is vége a márkahűség korszakának?

A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások