
Sajtódíj-pályázatot hirdetett a Heineken Hungária
„Fenntarthatóság a hazai vendéglátóiparban és a gasztronómiában” témában várják a jelentkezéseket.
„Fenntarthatóság a hazai vendéglátóiparban és a gasztronómiában” témában várják a jelentkezéseket.
A hvg.hu frissen induló új aloldala olyan témákra fókuszál majd mint a klímaváltozás, környezetvédelem és a környezettudatos életmód.
Az idén 45 éves Magyar Reklámszövetség közgyűlése a két új elnökségi tag megválasztása mellett meghirdette 2020-as programját, melynek részeként megújul a 20 éves reklámtorta, közzétesznek a közterületi fehérlistát, és a reklámipar fenntarthatósága és az önszabályozás kerül az MRSZ fókuszába.
Az MRSZ elismerését évente egyszer, a Föld Napján adják át. A szervezet új projektjével a tagjai mellett az egész marketing-, reklám- és kommunikációs szakmát ösztönözni szeretné. A cél, hogy a környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló attitűd és gyakorlat az iparágban napi rutinná váljon.
Kiosztotta a Magyar Telekom a Fenntarthatósági Sajtódíjakat. A győztesek: az RTL Klub egyik műsora, a Forbes egyik újságírója és egy zöld témákról gyakran publikáló blogger-újságíró. A távközlési óriás más díjakat is átadott.