
Hivatalos: jönnek a reklámok a Netflixre
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.

Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.

A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.

Egyelőre három országban extra díj bevezetését tervezi a Netflix olyan esetekre, ha egy előfizetést több, nem azonos háztartásban élő ember használ. Nem ez lenne a vállalat első próbálkozása, hogy visszaszorítsák a jelszavak megosztásának gyakorlatát.

Az egyik kitiltott cég figyelt már meg civileket Magyarországon, míg egy másiknak hazánkban is van vállalati képviselete.

A Post For Rent és a Ringier Axel Springer Magyarország Digital Media Campusának közös kutatását kitöltők közel kétharmada naponta többször is használja az alkalmazást. A felület egyértelműen a fiatalok nagy kedvence: a kutatásból az is kiderült, mit kedvelnek benne annyira, hogy sokaknál függőséget is kivált.