
Tisztújítást tartott az Önszabályozó Reklám Testület
2024-es beszámolója szerint az ÖRT az év során több mint ezer reklám előzetes véleményezését végezte el.
2024-es beszámolója szerint az ÖRT az év során több mint ezer reklám előzetes véleményezését végezte el.
Gerendi Zsolt, a magyar Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) főtitkára lett az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) alelnöke a következő két évre.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében, mintegy 24 szervezet javaslatainak összehangolásával több mint 30 ülés alkalmával aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet – írja a szervezet a Media1-hez eljuttatott közleményében.
A hazai reklámgyakorlat önszabályozó elveinek kialakítását végző szervezet idei közgyűlésen az elmúlt év beszámolója és a jövőbeni tervek, valamint a költségvetés áttekintése mellett tisztújításra is sor került, melynek keretében az ÖRT jelenlegi vezetőit megerősítette pozíciójukban a szervezet közgyűlése.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) vezetője kapta idén a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Tonk Emil Életműdíját.
Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője három napon át tanácskozott a svéd fővárosban. A rendezvényen a magyar Önszabályozó Reklám Testület vezetői is részt vettek.
Fazekas Ildikó, a magyar Önszabályozó Reklám Testület stratégiai igazgatójának beszámolója a nemzetközi és az európai önszabályozó testületek párizsi csúcstalálkozójáról, ahol először képviseltette magát magas szinten a Facebook és a Google, valamint új elnököt is választott az ICAS, azaz a Nemzetközi Önszabályozó Testület.
Változott a főtitkár személye is, de Fazekas Ildikó fontos tisztséget tölt be ezután is.