
Már a Mediaworks is heti 50 milliót költ politikai hirdetésekre a népszerű közösségi médiás felületen
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
Éles hangú közleményében támadja az ÁSZ az Indexet és a HVG-t egy-egy általuk közölt írás kapcsán. Ezek a közösségi médiában elhelyezett politikai hirdetésekkel kapcsolatos kampányelszámolást érintették.
A Necenzurirano szlovén oknyomozó portál dokumentumokra hivatkozva állítja, hogy az eddig sejtett 4 millió helyett legalább 12 millió eurót, azaz mai árfolyamon legalább 4,4 milliárd forintot toltak bele magyar kormányközeli cégek olyan szlovén médiavállalkozásokba, amelyek az SDS nevű jobboldali párt propagandáját csinálják. Az ügyben Schatz Péter neve is előkerül, aki alapítója volt a Ripostnak.
A közösségi felületen fizetett posztokban támadnak ellenzéki politikust, de dicsőítik Orbán Viktort és a Fideszt is.
A főpolgármester és előválasztási miniszterelnök-jelölt támadása mellett mások támadására is költöttek.