
Mire van szükség a kreatív jelöltszerzési stratégiákhoz? (x)
A Korn Ferry Institute innovációs központ által végzett felmérés szerint 2030-ra több mint 85 millió munkahely maradhat betöltetlen. A képzett jelöltek hiánya pedig azt jelenti,
A Korn Ferry Institute innovációs központ által végzett felmérés szerint 2030-ra több mint 85 millió munkahely maradhat betöltetlen. A képzett jelöltek hiánya pedig azt jelenti,
Publikálták a kapcsolódó, munkahelyeket vizsgáló kutatást is.
Trendreport sorozatunkban ezúttal a munkavállalói élmény egyre növekvő jelentőségéről eszik szó. Bene Nikoletta marketing- és kommunikációs szakértő is elmondja személyes tapasztalatait a témáról.
Az Employer Branding Award elnevezésű díj elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára.
Az Employer Branding Award idén a koronavírusra adott egyedi megoldásokat is díjazza.
Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.
Témája a munkáltatói márkázás. Az Employer Branding Magazin évente háromszor jelenik majd meg, most jött ki az első szám.
Az Employer Branding Award díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.