
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
Az éves tisztújító közgyűlésen a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az éves tisztújító közgyűlésen a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB, a MEME és az MLE is arra figyelmeztetnek, hogy a reklámadóról már korábban is bebizonyosodott, hogy mennyire káros a teljes magyar gazdaságra, ezért visszavezetését nem támogatják. Az MRSZ és társszövetségei közleményükben azt is levezetik, hogyan hat pontosan a gazdaság teljesítményére a reklámadó.
A szövetség elnöksége két új taggal bővült, valamint távozott Viniczai András.
Asztalos Levente (Klikkmánia) és Bay Áron (Reprise) ismertette a szervezet misszióját és kutatását.
Az új tagozattal a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) az összes elektronikus szakágat szeretné egybetömöríteni.