DIMSZ Keresőmarketing tagozata, Internet Hungary 2019

Az Internet Hungary-n is bemutatkozott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Keresőmarketing tagozata

Asztalos Levente (Klikkmánia) és Bay Áron (Reprise) ismertette a szervezet misszióját és kutatását.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) szeptember elején jelentette be éves közgyűlésén a Keresőmarketing tagozatának indulását és Keresőmarketing kutatását, amit a ma véget ért 20. Internet Hungary-n a szakmai közönség is megismerhetett.

A két szakember Hogyan keress baromi jó keresőmarketinges ügynökséget? című előadását ma, az Internet Hungary második napján hallhatták a résztvevők.

Asztalos Levente (Klikkmánia)
Asztalos Levente (Klikkmánia) Fotó: DIMSZ

„A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a hazai adatvezérelt marketing piac szereplőinek érdekképviseletét látja el. Fő irányvonala a közös ágazati kommunikáció, valamint az adatvezérelt kommunikáció elismertségének erősítése mind a marketingkommunikációs szakma, mind a fogyasztók felé. Kiemelten foglalkozik az adatvédelmi és a területhez kapcsolódó fogyasztóvédelmi kérdésekkel, valamint szakmai rendezvények és workshopok megrendezésével” – kezdte a szövetségről szóló bevezetőjét Asztalos Levente, a Klikkmánia vezetője.

A DIMSZ szervezett keretek között aktívan tudja támogatni a terület szakembereit, legyen szó tudásmegosztásról, edukációról, a közös munka hatékonyságáról vagy érdekképviseletről. Mindezt úgy – tette hozzá Bay Áron, a Reprise Performance csapatának vezetője –, hogy emellett alkalmas arra is, hogy a tagozat erőforrásait összeszervezze, egy szakmai grémium jóváhagyásával, az egyes szereplőkön átívelő projekteket valósítson meg.

Bay Áron
Bay Áron (Reprise) Fotó: DIMSZ

A formálódó tagozat munkájába elsőként a Cafe Communications, DeepInsight, Digital Heroes, Hellooo, INTREN, Isobar Hungary, Drive, GoodGrind, Growww Digital, Klikkmánia, KMÜ Marketing, Mindshare, Reprise, Toptarget és a Wavemaker csatlakozott.

Elhangzott az is, hogy a DIMSZ az érdeklődőknek október második felében személyes találkozóra is lehetőséget nyújt, de már ezt megelőzően is lehetőség nyílik a szervezethez történő csatlakozásra.

Fogyasztói attitűdkutatás

A DIMSZ 2017-ben indította el másik, fogyasztói attitűdkutatását, mely az adatvezérelt terület által használt technológiákkal és csatornákkal kapcsolatos véleményeket vizsgálja a preferenciák és a vásárlások által visszaigazolt hatékonysági mutatók egymás mellé illesztésével.

A vásárlók adatmegadási hajlandósága, illetve a mögöttes indokok vizsgálata külön érdekes kérdés, amit fontosnak tartottak kiemelni. Az elemzés eredményeképpen megszületett kutatási anyag a szakemberek számára talán legfontosabb kérdésekbe ad bepillantást.

Az Internet Hungary-t érintő további anyagainkat ide kattintva olvashatják.

Borító: Bay Áron és Asztalos Levente a 20. Internet Hungary-n. Fotó: DIMSZ
Szóljon hozzá!