fbpx

császár attila

Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató új vezérigazgatója egy 2012-es felvételen.

A közmédia vezérigazgatója nem lát problémát abban, hogy az M1 Híradó egy konteós riportjában olyanokat állított, hogy Gyurcsány szervezte az október 23-i tanártüntetést

Altorjai Anita, az Áder János volt köztársasági elnök egykori sajtósából lett újdonsült közmédiás vezérigazgató szerint úgymond a szerkesztői szabadság része, hogy Császár Attila, az M1 televízió tudósítója azt állította a Híradóban, hogy Gyurcsány Ferenc és a baloldal vitte utcára az idén október 23-i tanártüntetés résztvevőit. A Duna Médiaszolgáltató vezetője Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőnek azért írt erről, mert a politikus egy hivatalos levélben szóvá tette a tudósítás elfogult mivoltát, ami szerinte a médiatörvényt is megsértette.

Kálomista Gábor producer a HírTV Bayer Show című műsorában.

Elkutattuk címmel a HírTV a nemzeti ünnep hétvégéjén sugározza az ElkXrtuk producere ellen Hann Endre által indított perről szóló „dokumentumfilmet”

A nemzeti ünnepre időzítette a kormánypárti csatorna a filmpremiert arról a peres eljárásról, amit a Medián piackutató cég ügyvezetője indított Kálomista Gábor producer ellen, amiért az ElkXrtuk című mozifilmben úgy ábrázolták a film egyik negatív figuráját, mintha az Hann Endre lenne.

Császár Attila, még az Echo TV munkatársaként

Császár Attila (is) otthagyta az EMMI-t

Még november elején távozott az Emberi Erőforrások Minisztériumából a Hír TV egykori, a 2006-os zavargások idején forradalmat kiáltó riporter-műsorvezetője. Ő már a negyedik sajtófőnök volt. Az utódja is volt Echo TV-s.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások