Boros Bánk

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

Együtt támadja a Sziget Fesztivált és a Disney+ platformot a HírTV, a fideszes kézbe került Médiapiac és a Mandiner

Egymás után közöltek lejárató, a Sziget Fesztivált és a Disney+ internetes streamingszolgáltatót támadó anyagokat a kormánypárti médiaholdinghoz, a KESMA-hoz tartozó médiumok, a Mandiner és a HírTV, sőt még a fideszes politológus, Boros Bánk Levente által megszerzett, komoly látogatottsági gondokkal küszködő Médiapiac is beszállt.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Elvesztette az olvasóit, majd veszteségessé vált Boros Bánk Levente kezében a Médiapiac, de a kormányközeli politológus állítja, nem adja el

A kormánypárti politológus „mérvadó lap” helyett 3,4 milliós mínuszt hozott össze a tavalyi üzleti évben a Médiapiac című lap kiadója számára, ráadásul ennél is elgondolkodtatóbb lehet a lap jövője szempontjából, hogy a független piaci auditor, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) E.gemius mérése szerint a Fidesz-közeli szaklap internetes oldalának olvasottsága az utóbbi időszakban rendkívül alacsonyra, napi 100 körülre öszezuhant és havi szinten már nem éri el a 3000-et. A Media1 felhívta Boros Bánk Levente tulajdonost, aki azt mondja, nem akar veszteséges céget tulajdonolni, de nem áll szándékában eladni. Néhány információt a médiavállalkozó-politológus tőlünk tudott meg a lapjáról. Az állami Szerencsejáték Zrt. eközben nem árulja el, mennyit költött a minimális látogatottságúra zuhant oldalon.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

mediapiac.com

Felvásárolta a Médiapiac című újságot a Nemzeti Együttműködés Rendszere

A lap hirdetési felületeit már eddig is kormányközelből, egy kesmás cég értékesítette, de most már tulajdonosi szinten is megjelent Boros Bánk Levente jobboldali politológus, a kormánypárti Nézőpont Intézethez tartozó, az MTVA-nak is dolgozó Médianéző Központ igazgatója, hogy „független és mérvadó” lapot csináljon a kedden kevesebb mint 1500 látogatóval rendelkező mediapiac.com portálból és a kapcsolódó nyomtatott lapból.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások