
Webshopot nyitott a Telex
Pólókat, táskákat és különféle márkázott termékeket lehet vásárolni.
Pólókat, táskákat és különféle márkázott termékeket lehet vásárolni.
Olvasóinak köszönhetően két évtized után újra fenntartható pályára került a minőségi újságírást zászlajára tűző lap. Mostanra 1 millió támogatójuk van, de itt nem állnak meg. A 2015-ben kinevezett főszerkesztő arról is beszámolt, mik a következő célkitűzések és ezt hogyan szeretnék elérni.
Többletbevételhez juttatná a médiatulajdonosokat az Adaptive Media egy új, látványos és az eddiginél hatékonyabb hirdetési megoldással. Ennek érdekében partneri szerződést kötött a digitális reklámvilág egyik jelentős nemzetközi szereplőjével, a JustPremium céggel, mely ehhez a technológiai hátteret nyújtja. A Merci csokoládé márka próbálta ki elsők között a megoldást.
A BuzzFeed és a HuffPost összesen ezer munkatársának nemrég bejelentett elbocsátása kapcsán a The Guardian arról írt, hogy kérdésessé vált a digitális újságírás jövője, nem működnek a jelenlegi bevételi modellek. Van, aki konyhai felszerelések értékesítésével próbálkozik, mások a podcastoktól remélik a megváltást.