állami reklámköltés

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Elvesztette az olvasóit, majd veszteségessé vált Boros Bánk Levente kezében a Médiapiac, de a kormányközeli politológus állítja, nem adja el

A kormánypárti politológus „mérvadó lap” helyett 3,4 milliós mínuszt hozott össze a tavalyi üzleti évben a Médiapiac című lap kiadója számára, ráadásul ennél is elgondolkodtatóbb lehet a lap jövője szempontjából, hogy a független piaci auditor, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) E.gemius mérése szerint a Fidesz-közeli szaklap internetes oldalának olvasottsága az utóbbi időszakban rendkívül alacsonyra, napi 100 körülre öszezuhant és havi szinten már nem éri el a 3000-et. A Media1 felhívta Boros Bánk Levente tulajdonost, aki azt mondja, nem akar veszteséges céget tulajdonolni, de nem áll szándékában eladni. Néhány információt a médiavállalkozó-politológus tőlünk tudott meg a lapjáról. Az állami Szerencsejáték Zrt. eközben nem árulja el, mennyit költött a minimális látogatottságúra zuhant oldalon.

Gulyás Gergely miniszter a karácsonyfájával.

Bár a kormány olyan médiumokban is hirdet, amelyek olvasottsága nincs auditálva, Gulyás Gergely állítja, hogy az állam olvasottság alapján dönt a hirdetésekről

Megkérdezték a Miniszterelnökséget vezető minisztert az állami hirdetések odaítélésének gyakorlatáról a legutóbbi Kormányinfón, és szóba került az is, hogy miért hirdet az állam egy olyan televízióban, amelyik nem tartja be a bíróság jogerős ítéleteit. Gulyás kinevette a Magyar Hangot, a Magyar Narancsot, az Élet és Irodalmat és a Jelent.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Elvitte a rekordmagas infláció a magyar reklámpiac tavalyi teljes növekedését, sőt jelentős csökkenés következett be reálértéken

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.

A Stadler Rail által gyártott Stadler KISS emeletes villamos motorvonat.

Így támogatta a svájci Stadler a magyar kormányközeli lapokat – Négy magyar lap perli a magyar államot az állami hirdetésekkel való torzítás miatt

A Magyar Hang és három másik független magyar lap bírósági per indítását tervezi az állami hirdetések aránytalan elosztása miatt. Az ehhez történő adatgyűjtéskor bukkantak a Fidesz-közeli lapok külföldi finanszírozásának egyértelmű bizonyítékaira. Például arra, ahogy a Stadler nagy erőkkel önti a pénzt a kormánypárti KESMA médiumaiba.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások