
12 év után távozik az Autónavigátor.hu főszerkesztője
Katona Mátyás, az Autónavigátor.hu főszerkesztője és a Használtautó.hu autópiaci szakértője az év végéig még ellátja feladatát.
Katona Mátyás, az Autónavigátor.hu főszerkesztője és a Használtautó.hu autópiaci szakértője az év végéig még ellátja feladatát.
A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.
Az elmúlt időszakban tovább szaporodtak az adathalász kísérletek, miközben a kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel és egyre többféle szektorban próbálkoznak. A felhasználók védelméért október közepétől folytatódik az ORFK szakmai támogatásával és a legnagyobb iparági szereplők bevonásával megvalósuló országos figyelemfelhívó kampány, melyhez csakúgy mint korábban, a Media1 ezúttal is csatlakozott.
A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.
Az egyik legelismertebb és legmeghatározóbb hazai e-kereskedelmi szakemberrel, a Jófogást és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary volt ügyvezetőjével bővíti menedzsmentjét a Pepita.hu. Palocsay Géza a cég alapítóitól veszi át a platformhoz kötődő vezérigazgatói teendőket. Palocsay Géza egyik legfontosabb feladatai közé tartozik majd a Pepita.hu szervezeti működésének felkészítése a gyors nemzetközi terjeszkedésre a jelenlegi növekedési ütem megtartása mellett.
A Media1 megtudta, hogy közel 8 év után távozik Palocsay Géza a Jófogás.hu és a Használtautó.hu portálokat működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. médiavállalat éléről. Már ki is nevezték az utódját Artsiom Rabtsevich személyében, de Palocsay még néhány hétig személyesen is részt vesz a médiavállalat mindennapjaiban.
A médiavállalat székhelyén helyszíni kutatást is tartott a Gazdasági Versenyhivatal.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) célja, hogy készüljön a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás. Piackutató cégek jelentkezését várják.
A levélírók azt próbálják elérni, hogy a rendőrség ne söpörje le az asztalról azokat a feljelentéseket, amelyek azért érkeznek, mert internetes csalók egy-egy weboldal tartalmát lemásolva, az érintetteket megtévesztve próbálnak meg adatokat, például bankkártyaszámokat ellopni vásárlóktól, nem kevés esetben sikerrel. A Media1 Podcast interjúja Palocsay Gézával, a kezdeményezés elindítójával.
Októbertől Takács Borbála tölti be az Adevinta Hungary-nél a marketingigazgatói pozíciót.