adatok

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Megjelent az előrejelzés, mi várható a reklámpiacon 2025-ben

Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.

Magyar Péter kirohan az ATV Egyenes beszéd c. műsorából Rónai Egon dossziéját meglátva

Újra elővette Magyar Pétert a listája miatt a NAIH

Korábban a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) már egyszer megállapította, hogy a Tisza Párt elnökének listája az ATV-s munkavállalók felekezeti hovatartozásáról törvénytelen, ezért az adatok törlésére kötelezte Magyar Pétert. Azóta újabb fejlemények vannak az ügyben, ugyanis kiderült, hogy a politikus nem mindenhonnan törölte le a listát a hatóság erre irányuló felszólítását követően.

Fővárosi Törvényszék

A Magyar Nemzet vesztette a legtöbb sajtópert

Idén is kikérte a Fővárosi Törvényszéktől az Átlátszó oknyomozó műhely, hogy melyik sajtótermék mennyi sajtó-helyreigazítási és személyiségi jogi pert vesztett a megelőző évben, azaz 2023-ban. Ezúttal is az derült ki, hogy a kormánypárti médiában jelent meg a legtöbb valótlanság.

DIGI.

Nem ússza meg a DIGI a rekord összegű bírságát

A DIGI számára kedvezőtlen ítéletet hozott az Európai Unió Bírósága a napokban a DIGI kontra NAIH (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) perben, így nem tudja elkerülni a 100 millió forintos adatvédelmi bírságát.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások