
Ruszkik haza! – üzeni címlapján a Pesti Hírlap rendkívüli kiadása az orosz-ukrán háború kitörése kapcsán
Határozott üzenettel jelentkezik a Pesti Hírlap csütörtök délután.
Határozott üzenettel jelentkezik a Pesti Hírlap csütörtök délután.
A 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, az ELLE, a Jazzy Rádió és Klasszik Rádió mellett a közterületi reklámpiacon is terjeszkedik a Michaeli, Schwartz & Brit Media.
Valamennyi frissen bejegyzett kft. fő tevékenysége folyóiratok kiadásával kapcsolatos.
Ezentúl az Atmedia értékesíti a 168 Óra internetes felületén és a Neokohn oldalán lévő hirdetési helyeket mint a Michaeli, Schwartz & Brit Media sales house partnere.
Két budapesti rádió felvásárlásával folytatja a médiapiaci terjeszkedést a 168 Órát, a Pesti Hírlapot, az ELLE és az Elle Decoration című magazinokat és a Neokohn zsidó hírportált tulajdonló, valamint a Klubrádióban is kisebbségi részesedéssel bíró, Milkovics Pál és Shabi Michaeli izraeli grúz üzletember tulajdonában lévő Michaeli, Schwartz & Brit Media.
Az ismert tévés 2020 novemberétől volt a 168 Órát kiadó Brit Media audiovizuális fejlesztéseiért felelős kreatív producere.
Több más médiavállalatnál viszont elutasítják, hogy a kormány rájuk tolja a döntés felelősségét, vagy úgy vannak vele, hogy már olyan magas náluk az átoltottság, hogy nem szükséges elrendelni a kötelező oltást. Máshol még egyszerűen nem döntöttek.
Hétfő kora este óta nagyon nehéz, sőt sokszor teljesen lehetetlen megnyitni az oldalt.
Kiderült, hogy azért törölte a 168 óra internetes kiadása a DK: Soros György áll Márki-Zay című írását, mert az valótlan tartalmú volt.
A sportújságíró három vendégével egy óra alatt 4-5 témáról fog beszélgetni.