Az eMAG tavaly Magyarországon is megkezdte az offline terjeszkedést. Közleményükben azt írják, hogy azért nyitnak fizikai üzleteket (mostanra már három budapesti, és két vidéki boltja van), mert tapasztalatai szerint a vásárlók sokkal jobban megbíznak azokban az e-kereskedőkben, amelyek személyesen felkereshető üzletekkel rendelkeznek.
Az új fővárosi üzlet 400 négyzetméteres alapterületével az eMAG eddigi legnagyobb szaküzlete Magyarországon. A hagyományos boltoknál nagyobb alapterület arra is lehetőséget ad, hogy a szokásosnál több terméket tartsanak raktáron, így a rendelések nagyobb hányadát tudják azonnal kiszolgálni egy normál méretű üzlethez képest. A cég korábbi tapasztalatai szerint egyébként egy offline bolt megnyitása nyomán rendszerint az internetes rendelések száma is jelentősen emelkedik az adott környéken.
Az Etele Plázában lévő új üzletet naponta kétszer töltik majd fel áruval, így ha például délelőtt még nem elérhető egy termék a boltban, délután már át lehet venni azt.
További e-kereskedelemmel kapcsolatos cikkeket itt olvashat a Media1-en.