A Humen Media Hungary a képzés elindítását a Media1-hez eljuttatott keddi közleményében azzal magyarázza, hogy a nemzetközi márkákon, multinacionális vállalatokon túl már a hazai kis- és középvállalatok is elkezdték megszólítani az LMBTQ-közösséget, és hazánkban is egyre inkább előtérbe kerül a pink marketing.
Az LMBTQ-célcsoportra fókuszáló marketingügynökség, média- és rendezvényszervező vállalkozás a képzés során a résztvevők a pink marketing kialakulása és nemzetközi térhódításának története mellett alapvető, a célcsoporttal kapcsolatos fogalmakkal és történelmi mérföldkövekkel ismerkedhetnek meg, nagy hangsúlyt fektetve a gyakorlati példákra és esettanulmányokra. A képzést négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő tartja, bemutatva saját, megvalósított pink marketing kampányukat.
A hat alkalmas online kurzusra a Humen Online honlapján lehet jelentkezni, az első előadásra április 8-án kerül sor.
A Humen magazin kiadójaként is ismert vállalat indított nemrégiben LMBTQ célcsoportnak szóló webshopot is.
További hírek találhatók a Media1-en!