Aniot-Helt Petra, a Central Médiacsoport marketingigazgatója

Új marketingigazgató a Central Médiacsoport vezetőségében

Az új vezető a McCANN Ericksontól érkezik a 24.hu, a Nők Lapja, a Story magazin és több más népszerű médium kiadójához.

Aniot-Helt Petra lett a Central Médiacsoport marketingigazgatója február 3-tól – ezt a vállalat maga jelentette be hétfőn.

Aniot-Helt Petra 2002-től az Unilever, majd 2005-től a Danone/Győri Keksz különböző márkáin dolgozott mint márkamenedzser, majd az FCB Budapest/Lowe digitális vezetőjeként a digitális divízió kialakításáért felelt. 2015-ben az FCB cég a McCANN-el való összeolvadása során is a kibővült digitális divízió vezetője maradt.

Kinevezésével kapcsolatban Aniot-Helt a következőket nyilatkozta:

„Imádok csapatot építeni, amely önjáró módon képes értéket teremteni, szervesen kapcsolódva és kiegészítve a cég normál üzletmenetét. Az eddigi pályafutásom során mindig is kifejezetten kerestem a kihívásokat, mert hiszek abban, hogy csak ezeken keresztül lehet igazán fejlődni. Hiszek az emberekben, mert csak motivált, döntési joggal felhatalmazott szakembereken keresztül tud egy cég fejlődni, megfelelni és túlmutatni a jelen kor gyors digitális és társadalmi változásain.”

Baráth Andrea, a Central Médiacsoport volt marketingigazgatója tavaly nyáron távozott a cégtől, a feladatait azt követően Bognár Bálint digitális igazgató látta el.

További személyi hírek találhatók a Media1 karrier rovatában.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások