Aniot-Helt Petra lett a Central Médiacsoport marketingigazgatója február 3-tól – ezt a vállalat maga jelentette be hétfőn.
Aniot-Helt Petra 2002-től az Unilever, majd 2005-től a Danone/Győri Keksz különböző márkáin dolgozott mint márkamenedzser, majd az FCB Budapest/Lowe digitális vezetőjeként a digitális divízió kialakításáért felelt. 2015-ben az FCB cég a McCANN-el való összeolvadása során is a kibővült digitális divízió vezetője maradt.
Kinevezésével kapcsolatban Aniot-Helt a következőket nyilatkozta:
„Imádok csapatot építeni, amely önjáró módon képes értéket teremteni, szervesen kapcsolódva és kiegészítve a cég normál üzletmenetét. Az eddigi pályafutásom során mindig is kifejezetten kerestem a kihívásokat, mert hiszek abban, hogy csak ezeken keresztül lehet igazán fejlődni. Hiszek az emberekben, mert csak motivált, döntési joggal felhatalmazott szakembereken keresztül tud egy cég fejlődni, megfelelni és túlmutatni a jelen kor gyors digitális és társadalmi változásain.”
Baráth Andrea, a Central Médiacsoport volt marketingigazgatója tavaly nyáron távozott a cégtől, a feladatait azt követően Bognár Bálint digitális igazgató látta el.
További személyi hírek találhatók a Media1 karrier rovatában.