Employer branding magazin

Új magazint indított az Avantgarde

Témája a munkáltatói márkázás. Az Employer Branding Magazin évente háromszor jelenik majd meg, most jött ki az első szám.

Employer Branding Magazin címmel készített új magazint az Avantgarde PR.

A magazin ötleteket, jó példákat és közérdeklődésre számot tartó témákat dolgoz fel. A kiadványt a kommunikációs cég saját szakemberei írják és szerkesztik napi munkájuk mellett.

A lap egy próbapéldányt követően most kerül először az ügyfelek és az érdeklődők elé nyomtatott vagy elektronikus formában.

A magazin készítőinek meggyőződése, hogy az employer branding terület nem lesz nélkülözhető a következő években egyetlen cégnél sem.

Az Avantgarde-nak nem volt célja mély tartalmi és szakmai elemzéseket lefolytatni, inkább gondolatébresztőket kínál a kiadvány, mivel az egyaránt szól cégvezetőknek, hr-eseknek, kommunikációs szakembereknek. Az Avantgarde a lapban nem csupán saját munkáiból, saját ügyfeleinek példáiból válogat, hanem bárkit megkeresnek, akinél érdekes témára bukkannak employer branding és toborzás témakörben.

A magazin a tervek szerint évente háromszor jelenik meg. A kiadvány lapozható változatban is elérhető elektronikusan, ide kattintva.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások