A Mediam Group by Aleph több mint 130 ország van jelen és olyan digitális óriások értékesítési partnere mint a Meta, a TikTok, a Spotify és az Amazon. Magyarországon és Szlovákiában mostantól hivatalosan is ők látják a Google Ads képviseletét, kiegészítve a Google közvetlenül kezelt ügyfélportfólióját.
A partnerség célja, hogy a helyi vállalkozások – különösen a kis- és középvállalatok – könnyebben férjenek hozzá szakmai támogatáshoz, képzésekhez és olyan hirdetési eszközökhöz, amelyekkel eredményesebben érhetik el potenciális ügyfeleiket a Google hálózatán.
„Ez a partnerség fontos mérföldkő a magyar vállalkozások számára. Segítségével jobban ki tudják használni a Google Ads lehetőségeit, növekedhetnek, és hatékonyabban kapcsolódhatnak ügyfeleikhez” – mondta el Rade Trickovic, az Aleph dél-európai regionális igazgatója.
A Mediam Group by Aleph több országban – például Marokkóban, Nepálban vagy Bangladesben – már sikerrel működik együtt a Google-lel, és az ezen piacokon szerzett tapasztalatait is hasznosítani fogja Magyarországon. A vállalat oktatási és tanácsadási tevékenységének része a Digital Ad Expert nevű képzési platform, amely nemcsak cégek, hanem intézmények és nonprofit szervezetek számára is elérhető.
„Büszkék vagyunk rá, hogy helyben tudjuk támogatni a márkákat és ügynökségeket. Ismerjük a helyi vállalkozások egyedi igényeit, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy csapatunk tudásával és dedikált támogatásával segítsük őket” – nyilatkozta Nermin Girgis, a Mediam Group by Aleph globális partnerségekért felelős igazgatója.
Angelos Galanakis, a Google közép-európai stratégiai partnerségekért felelős vezetője szerint a régió gyors digitális fejlődése miatt különösen fontos, hogy a vállalkozások helyi támogatást kapjanak. Mint fogalmazott:
„Eszközöket, oktatást és mesterséges intelligencia alapú hirdetési megoldásokat kínálunk a magyar cégeknek, immár a Mediam Group by Aleph-fel együttműködésben.”
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.