InStyle

Új digitális kiadvánnyal jelentkezett az InStyle

A Marquard Group Hungary Kft. bemutatta az InStyle első digitális lapszámát, amely nem csupán vizuális megújulást hoz, hanem kereskedelmi és interaktív lehetőségeket is kínál olvasóinak. A kiadvány a digitális és print világ elemeit ötvözi, új szintre emelve a fogyasztói élményt: így a divatkedvelők közelebb kerülhetnek kedvenc márkáikhoz.

A címlapon Trokán Nóra színésznő látható. Az új kiadvány interaktív tartalmai révén az olvasók azonnal kapcsolatba léphetnek a legfrissebb divattrendekkel és akár közvetlenül meg is vásárolhatják a kiadványban bemutatott darabokat.

Az új digitális lapszám megvalósításában az answear.hu az InStyle együttműködő partnere, amely biztosítja, hogy az olvasók a legdivatosabb kollekciókhoz férhessenek hozzá, egy kattintással elérve a bemutatott darabokat. „Ez a partnerség egyesíti a divatot és a technológiát, így nyújtva még magasabb szintű vásárlói élményt” – olvasható a Media1-nek küldött közleményben.

Szabó Zsolt, a Marquard Group Hungary Kft. kereskedelmi igazgatója az újítás kapcsán elmondta:

„Az új digitális címlap nem csupán vizuális újítás, hanem kereskedelmi lehetőségeket is magában hordoz. Az interaktív elemek révén a legújabb divattermékek közvetlenül elérhetők és megvásárolhatók. Olvasóink a divatbemutatók hangulatát most még közelebbről élvezhetik, miközben kedvenc darabjaikat azonnal beszerezhetik. Ez a megoldás nemcsak a látványosságot növeli és vásárlói élményt nyújt, hanem valódi lehetőséget kínál hirdető partnereink kreatív megoldásainak megvalósítására.”

Trokán Nóra az InStyle digitális címlapján
Trokán Nóra az InStyle digitális címlapján

A digitális kiadvány egyedi megoldásai az olvasók mellett a hirdetők számára is új perspektívát nyitnak. A platform lehetővé teszi, hogy kreatív módon mutassák be termékeiket egy prémium környezetben, ahol az elegancia és a stílus találkozik a modern technológiai újításokkal – közölte a médiavállalat.

„Nagyon büszkék vagyunk kiadónk első digitális kiadványára, amelyben a printben megszokott magas minőségi dizájn és innovatív online megoldások keverednek, ezzel pedig egy teljesen új felhasználói élményt sikerült létrehoznia az InStyle szerkesztőségének. Egy olyan prémium kiadványt készített a csapat, amire a magyar piacon eddig nem volt példa, és ezzel új szintre tudtuk emelni a digitális kiadvány fogalmát” – mondta Birta Brigitta, a Marquard Group Hungary Kft. megbízott tartalomigazgatója.

D. Tóth Kriszta átadta a WMN ügyvezetését

Magyar Péter öccse Tarr Péterre bízza a Kontroll Média főszerkesztését – Gulyás Balázs is felületet kap az induló portálnál

Új főszerkesztő a Képmás.hu élén

 

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások