A GKID és a PwC együtt

A PwC megvette a GKID-t

A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül. Egyúttal új szakemberek is igazolnak a céghez.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A Media1.hu-nak küldött csütörtöki közlemény szerint a tranzakcióval a GKID a PwC Magyarország részévé válik és egyúttal 6 új szakember csatlakozik a céghez – köztük a GKID 3 tulajdonosa, Madar Norbert, Timár Szabolcs és Cserjés-Kopándi Ildikó.

A GKID az e-kereskedelmi, retail és logisztikai iparág meghatározó kutatási és tanácsadó vállalata, széles iparági ügyfélkörrel, valamint egyedülálló tudásbázissal. A tranzakció a Trendsight Kutató és Tanácsadó Kft.-re is kiterjed, mely a GKID-vel szoros együttműködésben például a Vedd fel a versenyt podcast kiadója is.

„Ezzel a megállapodással a PwC tovább erősíti versenyképességét a hazai és régiós piacon” – hangsúlyozta Kerekes Antal, a PwC Magyarország üzleti tanácsadási területének vezetője. „Egyrészt nyitunk egy folyamatosan növekvő és gyorsan változó iparág, a retail és e-kereskedelem irányába, másrészt megerősítjük az adatvagyonnal foglalkozó több mint 40 fős csapatunkat, és kiegészítjük azt adatszolgáltatási képességekkel is” – hangsúlyozta a szakember.

A GKID az elmúlt 11 év alatt a magyar e-kereskedelmi piac első számú piackutató és tanácsadó cégévé vált. A cég nevéhez köthető többek között az ország legátfogóbb és legismertebb e-kereskedelmi kutatássorozata, a Digitális Kereskedelmi Körkép, valamint az e-kereskedő vállalatokat rangsoroló eTOPLISTA megalkotása. A GKID építette fel az e-kereskedelmi piac első hazai csomagvolumen alapú forgalmi modelljét is, ami már közel 10 éves múltra tekint vissza. „Az online kereskedelemhez köthető riportjaink mára iparági és szabályozói szinten is elismert hivatkozási alapnak számítanak” – mutatott rá Timár Szabolcs, a GKID egyik társalapítója. Cserjés-Kopándi Ildikó azt hangsúlyozta, hogy a GKID-hez köthető a magyar csomaglogisztikai piac egységes adatszolgáltatáson alapuló piacmérésének elindítása, valamint a digitális média fogyasztási szokásokra nagy hatással bíró streaming platformok felhasználói mérésének elindítása is.

„A tranzakcióval elsődleges célunk a GKID digitális gazdaságon belüli szolgáltatásainak további bővítése, valamint a versenyképességünk és a szerepünk növelése azáltal, hogy a PwC tanácsadási üzletágának széleskörű, technológiai és stratégiai portfóliójához csatlakozunk. Jövőbeni terveink között kiemelt fontosságú, hogy standard szolgáltatásainkat a PwC nemzetközi hátterével, a hazai mellett régiós piacokra is kiterjesszük” – emelte ki Madar Norbert, a GKID társalapítója és vezető tanácsadója.

A PwC az adatalapú üzleti és technológiai szolgáltatások nyújtásában számos sikeres megoldást szállított eddig is ügyfeleinek mint például digitális termékek tervezése, ügyfélélmény fejlesztési projektek vagy a logisztikai szolgáltatások hatékonyságának fejlesztése. „A GKID kutatási és e-kereskedelmi szakértelme egyértelműen hozzájárul ahhoz, hogy a PwC széleskörű megoldásokat nyújtson a retail és e-kereskedelmi szektor szereplői számára, legyen szó piaci vagy makrogazdasági trendekről, bővülésről, de akár új üzleti modellek megismeréséről“ – tette hozzá Nagy Ádám Gusztáv, a PwC Magyarország digitális tanácsadási szolgáltatásokért felelős igazgatója.

Közösen indít webáruházat a Lumenet Kft. és a Daniella Kft. Romániában

Magyarországon is elindult az Allegro

Eljárást indított a GVH a Notino ellen, a fogyasztók megtévesztésére gyanakszanak

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: A GKID és a PwC együtt

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások