A Krémmánia oldal követőinek száma tavaly lépte át a 200 ezres mérföldkövet, és az oldal mostanra már több mint 1,2 millió felhasználói véleményt gyűjtött össze indulása óta, most pedig arculatváltással fordult rá a következő időszakra. Megújult a site logója és nyitóoldala, mely modernebb külsőt biztosít, míg a megújult „Piactér”, az átgondoltabb profiladatlapok és menüstruktúrák, valamint a kibővített keresőfunkció a funkcionalitásba hoznak változásokat.

„Nagyon büszke vagyok, hogy a kezdetek óta jelen vagyok egy olyan, maximálisan őszintének és hitelesnek tartott oldal életében, ami egyrészt segít a tudatos kozmetikumválasztásban, másrészt pedig viszonyítási pont és egy igazi lovebrand. A Krémmánia történetében nagy lépés a mostani megújulás, hiszen sokkal felhasználóbarátabb és a mai trendekbe illeszkedő lett az oldal, amit – bízom benne –, hogy nemcsak hasznos, hanem élvezetes is lesz használni a régi és az új krémmániások számára egyaránt”
– nyilatkozta Bauer Éva főszerkesztő.

„A Krémmánia az ország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közösségi oldala, aminek a különlegessége és talán a legnagyobb érdeme, hogy valóban a felhasználók véleményére épül. Már a ráncfelvarrás tervezésekor is egyértelmű volt, hogy a megújulás alapjául az ő észrevételeik szolgálnak majd: így született meg például a most bevezetett »Polcaim« menüpont is”
– tette hozzá Kenyhercz Kinga, a beauty oldalt működtető Central Médiacsoport digitálisportfólió-igazgatója.
„Büszkék vagyunk, hogy ennyien szeretik és használják naponta az oldalt, és bízunk abban, hogy a ráncfelvarrással egy még erősebb közösség épül, akik továbbra is releváns és hiteles véleményt adhatnak egymásnak a termékekről” – mondta az online szakember.

Nemrég egyébként a lapot működtető Central Médiacsoport arculata is megújult, erről ITT írtunk.
Central Médiacsoport: 2,3 milliárd forint osztalék a tulajdonosnak
Csalók élnek vissza a 24.hu nevével, a hatóságok tétlenek, a lap tehetetlen
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.