arculatváltás

fleishmanhillard café, a Café PR új neve és arculata

A Café PR ezután FleishmanHillard Café néven folytatja

A magyar piacon két évtizede meghatározó szerepet betöltő kommunikációs ügynökség a névváltás mellett arculatában is teljesen megújul. A tulajdonosi hátterükben ugyanakkor nincs változás, a cég ezután is magyar tulajdonban marad.

Az M1 nemzeti hírtévé megújult arculata

Megújult a nemzeti hírtévé, az M1

Öt évvel az M1 állami hírcsatorna nagy megújítása után elkészült és már látható az új vizuális megjelenés. A külső változik, de a beltartalom most nem.

Ürge Dezső, a Sláger FM vezérigazgatója

Nagyon bejött a Sláger FM-nek a megújulás

Az elmúlt időszakban új zenei struktúrával és még több interaktív platform bevonásával bővült a rádió, ennek köszönhetően pedig jelentős mértékben nőtt a közönségtáboruk a fiatalok között.

UPC Direct Now

Új ingyenes szolgáltatás a műholdas UPC-nél

A UPC Direct Now nevű új alkalmazás segítségével a UPC Direct műholdas tévészolgáltatás előfizetői díjmentesen érhetnek el akár 50 tévécsatornát. A műholdas rendszer tulajdonosváltása emellett más újdonságokat is tartogat.

A Discovery Channel HD logója a megújult, 2019-es arculat szerint

Megújul a Discovery Channel

A márkamegújítás mellett ősztől új műsorok és visszatérő sorozatok is érkeznek a csatornára.

Telenor 5G teszt célú mobilhálózat átadása Győrben

A Telenor épp akkor kerülhet állami résztulajdonba, amikor indul az 5G tender

A Népszava forrásai azt állították, hogy tulajdonrészt vásárolna az állam a Telenorban. Az érintettek a sajtóhírek ellenére egyelőre hallgatnak, bár korábban Palkovics László innovációs miniszter tett már egy arra utaló kijelentést, hogy az állam részt vehet az 5G mobilhálózat kiépítésében.