A Media1 szokás szerint folyamatosan beszámol a legfontosabb magyarországi médiacégek pénzügyi adatairól. Az Atmedia nevű reklámértékesítő ház – amely tavaly került a volt felcsúti polgármester, a miniszterelnök barátjának kizárólagos érdekeltségébe, de már korábban is hozzá volt köthető – az Igazságügyi Minisztérium céginformációs szolgálatának e-beszámoló oldalán nemrég közzétett pénzügyi beszámolója szerint a 2022-es 43,1 milliárdról 46,94 milliárdra forintra növelte árbevételét 2023-ban, vagyis mintegy 8,91 százalékos növekedést ért el. Ebből közvetített szolgáltatás 38,2 milliárd forint volt.
A költségek levonása után a reklámipari cég adózott eredménye (profitja) 1,02 milliárd forint lett, szemben a megelőző évi 1,08 milliárddal. Osztalékot a cég nem fizet, a pénzt a tulajdonos az eredménytartalékban hagyja.
Az Atmedia leányvállalata, a Media Services Company Kft. (MSC) 2,27 milliárd milliárd nettó árbevételt ért el, amiből 1,94 milliárd forint közvetített szolgáltatás volt. Az adózott eredménye azonban elég alacsony lett, mindössze tízmillió-négyszázhatvanhatezer forint, mivel 2 milliárd forint körüli anyagjellegű ráfordítást könyveltek el és közel 133 millió forint elment személyi jellegű kifizetésre (bérre, személyi jellegű egyéb kifizetésre és járulékokra), és további egyéb költségeik is voltak.
Az Atmedia Csoport értékesíti az MTVA tévéinek és rádióinak, továbbá a TV2 Csoportnak, a Network4 Csoportnak, a HírTV-nek, az ATV Csoportnak, a TLC-nek, a Viasat Explore-nak, a Viasat History-nek, a Travel Channelnek és több más tévécsatornának a reklámidejét. Szintén ők árulják több internetes portál reklámfelületeit, melyek közül az egyik legismertebb az állami hirado.hu vagy például a PestiSrácok weblapja. Nemrég horvátországi terjeszkedésbe is belevágtak.
A napokban számoltunk be arról, hogy az Atmedia a tévés reklámpiacon tapasztalható hirdetői túlkeresletre hivatkozva épp év közbeni áremelést hajt végre.
Nőtt a fideszes médiagólem árbevétele, de így is jelentősen csökkent a Mediaworks profitja
A TV2 Csoport több mint 10 százalékkal növelte árbevételét egy év alatt
Túlkereslet miatt árat emel Mészáros Lőrinc reklámipari cége, az Atmedia
Mészáros Lőrinc reklámos cége, az Atmedia bemutatta új arculatát
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Mészáros Lőrinc reklámértékesítő vállalata, az Atmedia Horvátországban terjeszkedik