A digitális kiskereskedelmi marketinggel (retail marketing) foglalkozó Offerista Group Hungary a Media1-nek küldött közleménye szerint Fekete János értékesítési igazgatóként az értékesítési stratégia és az ügyfélkapcsolatok kezelésének javításával fogja támogatni a vállalat működését. A szakember több mint egy évtizedes gyakorlattal rendelkezik a piaci lehetőségek felismerésében és az ügyfelek igényeire szabott megoldások kidolgozásában. Az Evomedia, az OPUS Nyrt. I Printimus, TenMedia és más vállalatoknál szerzett tapasztalatait felhasználva segíti majd az Offerista Group Hungary üzleti sikereinek növelését. A szakember pályája korábbi szakaszában egyébként az RTL-nél volt főszerkesztő.
A másik új stratégiai vezető, Zsatkulák István kereskedelmi igazgatóként támogatja majd a növekedést. A szakember jelentős tapasztalattal rendelkezik bír az üzletfejlesztés és a stratégiai tervezés területén. Zsatkulák István a Central Médiacsoport, az IAB Hungary, a Tarsago Magyarország és a Growww Digital cégeknél szerzett széleskörű tapasztalatokat.
**
Az elmúlt hetekben nagy változások zajlanak a magyar média- és marketingpiacon. Olvasóink figyelmébe ajánljuk a Media1 néhány további karrierhírét:
Lemondott Milkovics Pál, a 168 Óra társtulajdonosa és a kiadó vezérigazgatója
Szabó Zsolt lett a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója
Vastag Csabát kinevezték a TV2 vezérigazgatói tanácsadójának
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Zsatkulák István (balra) és Fekete János (jobbra), az Offerista Group Hungary új stratégiai vezetői