A SkyShowtime streamingszolgálató emblémája.

Megdrágul a SkyShowtime, de ha valaki hajlandó elviselni a reklámokat, elkerülheti az emelést

A SkyShowtime megemeli a havidíjának mértékét, de ha valaki hajlandó elviselni a reklámokat, használhatja kedvezőbb áron is.

Kétféle előfizetési mód indul a SkyShowtime streamingplatformon – értesült a Media1.

A magyar felhasználókat e-mailben ma értesítették arról, hogy 2024. április 23-tól a jelenlegi előfizetők automatikusan Standard Plusz díjcsomagba kerülnek, de megjelenik egy Standard előfizetés is, amiben már reklámok is lesznek.

A változtatás azt jelenti, hogy a jelenlegi, tehát reklámmentes felhasználási mód drágább lesz: a jelenlegi havi 1.999 forint 2.799 forintra emelkedik, az éves pedig 15.990 forintról 22.399 forintra.

Ha mégsem szeretne valaki többet fizetni és egyúttal elviselni a reklámokat, akkor a profiljába lépve választhatja a Standard csomagot, hogy így spóroljon.

Ha valakinek netán nem mond semmit, mi az a SkyShowTime és milyen tartalmak vannak rajta, illetve a kapcsolódó korábbi cikkeink érdeklik, ide kattintson.

Saját gyártású exkluzív tartalmakkal bővül a SkyShowtime kínálata

A hamarosan induló SkyShowtime streamingszolgáltató az HBO-tól igazolt szakembert

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások