Kétféle előfizetési mód indul a SkyShowtime streamingplatformon – értesült a Media1.
A magyar felhasználókat e-mailben ma értesítették arról, hogy 2024. április 23-tól a jelenlegi előfizetők automatikusan Standard Plusz díjcsomagba kerülnek, de megjelenik egy Standard előfizetés is, amiben már reklámok is lesznek.
A változtatás azt jelenti, hogy a jelenlegi, tehát reklámmentes felhasználási mód drágább lesz: a jelenlegi havi 1.999 forint 2.799 forintra emelkedik, az éves pedig 15.990 forintról 22.399 forintra.
Ha mégsem szeretne valaki többet fizetni és egyúttal elviselni a reklámokat, akkor a profiljába lépve választhatja a Standard csomagot, hogy így spóroljon.
Ha valakinek netán nem mond semmit, mi az a SkyShowTime és milyen tartalmak vannak rajta, illetve a kapcsolódó korábbi cikkeink érdeklik, ide kattintson.
Saját gyártású exkluzív tartalmakkal bővül a SkyShowtime kínálata
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.A hamarosan induló SkyShowtime streamingszolgáltató az HBO-tól igazolt szakembert