Az RTL Saleshouse képviseletében (így nevezik a tavalyi megújulás óta az RTL Magyarország reklámértékesítő házát, ami korábban R-Time néven működött) Demeter Zsófia hirdetésértékesi igazgató a még jelenleg is zajló Big Picture konferencián jelentette be, hogy 2024-től átlagosan 20%-kal növeli meg az árait.
Mutatjuk a vonatkozó RTL-es ábrát is a szezonális indexekkel.

Nem sokkal korábban Kosaras Klaudia, az Atmedia értékesítési igazgatója is megmutatta egy prezentációban, az általa képviselt cég mekkora áremelésre készül, hogyan alakulnak a szezonális indexei.
A néhány napja Mészáros Lőrinc által teljesen megszerzett reklámértékesítő vállalat az RTL-hez képest visszafogottabb mértékben, 15 százalékkal emeli meg az árait 2024-ben. Erről is van egy befotózott ábránk.

Meglehetősen eseménydús konferencia volt az idei Big Picture konferencia Budapesten. A Media1 tudósításai itt érhetők el a többi, a konferencián elhangzott bejelentésről.
Bejelentették az Adom a napom 2. évadának időpontját – Kepes András is a vendégek között
Visszatér az RTL-től a Mészáros Lőrinc által megszerzett Atmediához két tévécsatorna
Még több hír érhető el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.