Sebők Györgyi, a Michaeli, Schwartz & Brit Media új BTL igazgatója

A HVG-től érkezik a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Media egyik új igazgatója

BTL és New Business igazgatóként csatlakozik az MS&B médiához Sebők Györgyi.

Közleményben tudatta lapunkkal hétfőn a Michaeli, Schwartz & BritMedia, hogy „a hazai médiapiac egyik legeredményesebb BTL értékesítője” csatlakozott a médiacsoporthoz. A tájékoztatás szerint Sebők Györgyi közel 20 éves szakmai tapasztalatával a kiadó tovább erősíti pozícióját a rendezvénypiacon is. A szakember a HVG-től érkezik a vállalathoz, előtte 14 éven át a legnagyobb női magazinok rendezvényeit értékesítette.

Sebők Györgyi (borítóképünkön) 2004-óta dolgozik a médiában, pályafutását a Central Médiacsoport elődjénél, a Sanoma Médiánál kezdte BTL értékesítőként, ahol 8 év után csoportvezetői pozíciót kapott. 2018-ig felelt többek között olyan események megvalósításáért mint a Marie Claire és Elle Fashion Show-k, a Cosmoplitan Blogger Day vagy a Nők Lapja eseményei. Az elmúlt 5 évben BTL értékesítési vezetőként dolgozott a HVG kiadójánál, ahol a B2B (business-to-business) és B2C (business to consumer) rendezvények mellett a HVG Extra Nő magazin megújítása is hozzá tartozott.

„Sebők Györgyi kétségkívül a szakma legjobbja, a hazai médiapiac legemlékezetesebb rendezvényeinek jelentős része köthető a nevéhez. Büszke vagyok rá, hogy ő is része lett a csapatunknak, neki köszönhetően a kiadó BTL-ben is tovább erősítheti pozícióját a hazai piacon” – mondta el Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit Media vezérigazgatója.

Milkovics Pál
Milkovics Pál

A kiadó új BTL & New Business igazgatója az ELLE, ELLE Decoration, Cosmopolitan magazinok, valamint a Jazzy és Klasszik rádiók rendezvényei mellett a további márkakiterjesztések értékesítéséért is felel. Feladata lesz a kiadó korábbi rendezvényeinek – mint az ELLE Awards, vagy az EDIDA – továbbfejlesztése, valamint további új külső aktivitások megvalósítása.

„Nagyon örülök neki, hogy az öt éves kitérőm után újra visszatérhetek a női magazinok terepére, és emellett olyan love brandekkel is dolgozhatok, mint a Jazzy és a Klasszik rádiók. A jelenlegi piacot és annak változásait látva úgy gondolom, hogy nagy lehetőségek és komoly potenciál van a cégcsoport márkáiban, öröm lesz velük rendezvényeket, fesztiválokat megvalósítani – mondta el Sebők Györgyi.

Főszerkesztőváltás történt a Vasárnapnál

Új digitális innovációs és termékfejlesztési menedzsert neveztek ki a Central Médiacsoportnál

A Petőfi Rádióban zajló elbocsátások közben távozott a Petőfi TV egyik műsorvezetője is

További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon.

Borító: Sebők Györgyi, a Michaeli, Schwartz & Brit Media új BTL igazgatója

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások