Ennek a folyamatnak az első lépéseként a hetilapok portfólió marketing feladatait négy, kompetencia alapon szerveződő csapat látja majd el a jövőben – tudta meg a Media1 a médiacsoport közleményéből.
Létrejön az
- előfizetési marketing,
- árusterjesztési marketing
- és marketing-sales csoport,
- valamint létrejön egy negyedik, digitális szakértői csoport is, amely az összes magazin social jelenlétét, valamint a termékértékesítési kommunikációt támogatja majd e-mail marketinggel és ppc kampányokkal.
„Az újonnan kialakított feladatköröktől és folyamatoktól azt várjuk, hogy az olvasói igényekre való reagálás mellett még hatékonyabban tudjuk üzemeltetni a magazinüzletágunkat, kiemelt figyelmet fordítva a minőségi tartalomgyártásra és a hirdetői partnereink integrált kampányokkal való kiszolgálására”
– mondta el Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató.
A hetilap-portfóliók irányítása nem változik. A Nők Lapja lapcsalád tartalmáért továbbra is Akovács Éva főszerkesztő felel – ez alól kivétel a gasztro szegmens, ahol a tartalmi vezető továbbra is Kajári Zsófia – a Nők Lapja lapcsalád portfolióigazgatói feladatait Lipták Tímea látja el.
A szórakoztató és szolgáltató portfolió tartalmáért továbbra is Takács Gabriella főszerkesztő, a tévés tartalmakért Bérczessy Gergely főszerkesztő felel. Ezen lapok portfolió-igazgatói feladatait továbbra is Kovács Mónika látja el.
A magazinüzletág marketing- és terjesztési igazgatói feladatai továbbra is Tóbiás Andreánál összpontosulnak.
Mint azt a Media1 áprilisban megírta, 25 év után nemrég távozott Vékási Andrea, a Central Médiacsoporthoz tartozó Nők Lapja lapigazgatója és egykori főszerkesztője. A szakember vezető pozíciót kapott a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Mediánál, rábízták a teljes magazinportfólió igazgatását.
Bekerül a 24.hu és a Nők Lapja főszerkesztője a Central Médiacsoport döntéshozó testületébe
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.