„Magyarország első digitális bankja egy megújult, modern és fiatalos arculattal indít kampányt. […] Az arculat megújulásának egyik fő szempontja a bank digitális innovációinak és a digitális bankolás egyszerűségének és élményszerűségének hangsúlyozása. A kampány szlogenje az »Ott vagyunk Neked«, mely arra mutat rá, hogy a Gránit Bank ott van az ügyfelek számára, az élet fontos mozzanataiban, bárhol, bármikor a legmegfelelőbb ajánlatokkal”
– erősen indítja a Media1-hez eljuttatott sajtóközleményét a Gránit Bank.
A bank arculatában domináló új színeket értékes ásványok színei inspirálták – közölte lapunkkal a pénzintézet.
„A zafír a megbízhatóságot, a fehér az egyszerűséget, az opál a barátságosságot, az ónix a stabilitást, a smaragd pedig a frissességet jelképezi. Emblémájában a Gránit Bank kezdőbetűi a nagy ‘G’ karakter és annak negatív terében a ‘B’ fedezhető fel. Befoglaló formája a digitális világban jól ismert lekerekített ikonokat idézi, mely stabilitást sugall, formája pedig nyitott és barátságos.”
A teljes kampány kreatív koncepció kidolgozásával a bank a BDPST Konceptet bízta meg, az új arculatot pedig a Graphasel Design Studio készítette.
A BDPST Koncept a BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zrt. leányvállalataként Orbán Viktor miniszterelnök veje, Tiborcz István érdekeltsége. A cég ügyvezetője Tiborcz házastársa, a miniszterelnök legidősebb lánya, Orbán Ráhel.
Az arculatváltás kommunikációját tévéreklámkampány is erősíti, amelynek középpontjában a digitális ügyintézés mindennapi életben érezhető előnyein van a hangsúly. A film fő motívuma egy digitális fénygömb, mely végigkíséri az ügyfelet a legfontosabb pillanatokban, ezzel jelképezve, hogy a Gránit Bank szolgáltatásai folyamatosan ott vannak a számára.
„A megújult, friss, fiatalos arculat célja, hogy az tükrözze a bank digitális szolgáltatásainak színvonalát, az igényes digitális UX élményt, a logó pedig lekerekített formájával visszaadja egy mobilalkalmazás ikonjának alakját, egy olyan eszközét, amelynek a Gránit Bank életében is központi szerep jut a mindennapi bankolásban”
– mondta Sipos Tünde, a Gránit Bank marketing főosztályvezetője.
„A BDPST Koncept minden ügyfél esetében a narratívát keresi. A Gránit Banknál egyértelmű volt, hogy a digitalizációra építünk »look and feel« megoldásokkal. A kutatások is megmutatták, hogy növekszik a digitális lehetőségek iránt az igény, és a felgyorsult világban az ügyfeleknek nincs elég szabadidejük, a célcsoportunkra a tudatosság jellemző, fontos számukra az időhatékonyság. A film során szerettük volna kihangsúlyozni, hogy a Gránit Bank nem időt vesz el tőled, hanem, »Ott vagyunk Neked«, hogy nyugodtan megélhesd a fontos pillanatokat. Ezen narratíva kíséri végig a kampányt, amely leginkább outdoor, tv és digitális platformokon fog megjelenni”
– tette hozzá Orbán Ráhel, a BDPST Koncept ügyvezetője.

A stáb
Az arculatváltás kampányfilmjét a Metronomy Productions Kft. készítette, a filmet Praznóczy Sebestyén rendezte.
Head of Creative Management: Orbán Ráhel
Projekt Manager: Rummel Gábor
Art Direkció: Drozsnyik Dávid, Ördögh László
Creative Director: Márton Szabolcs
Zene: Ivan & The Parazol
https://www.youtube.com/watch?v=IwvWeVbJrYg
A kormánynak is dolgozó ügyvédi iroda segít a médiahatóságnak
Az Elios-ügyet elindító oknyomozó újságíró ma már kamionsofőrként járja Európa útjait
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.