Central Médiacsoport

Új üzletágat indít a Central Médiacsoport

Kreatív tartalomgyártó üzletágat indít a Central Médiacsoport.

A Central Médiacsoport elindítja Central Content (CC) nevű divízióját, amely a kiadó különböző szervezeti egységeiben fellelhető tudásanyagot magában foglalva, innovatív tartalmi megoldásokat nyújt ügyfelei számára, áll a szerdai közleményben, amit a médiavállalat adott ki.

„A Central Content létrehozásával szintetizáljuk a jelenleg, külön szervezeti egységekben fellelhető tudást és kreativitást annak érdekében, hogy nemcsak tartalmi, hanem kreatív és multimédiás megoldásokkal is kiegészítve szolgáljuk ki meglévő és leendő ügyfeleink igényeit. Célunk, hogy kreatív tartalomgyártóként, önálló produkciókat, koncepciókat is ajánlani tudjuk kereskedelmi partnereink számára. Természetesen a CC tevékenysége nem érinti a már meglévő kereskedelmi tartalmi termékeket, szolgáltatásokat” – nyilatkozta Bognár Bálint, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.

Az új divízió három területen kezdi meg tevékenységét: Content Marketing, Videó & Podcast és Custom Publishing. Az eddig önálló Custom Publishing (Márkamagazinok) üzletág immár a Central Content részeként működik tovább. Az új üzletág operatív vezetője Erdélyi Péter lesz, a tartalmi egyeztetéseket Krankovics Béla tartalmi vezető, a kereskedelmi egyeztetéseket pedig Szabó Zsolt értékesítési vezető végzi.

A CC első számú célcsoportja a kommunikációs és pr-vezetők, kreatív ügynökségek.

Távozott Ritter Tamás, a Marketing&Media társtulajdonosa a Central Médiacsoporttól

További hírek érhetők el a Media1-en.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások