Moharos Andrea lesz a Ringier Hungary médiavállalat új marketing és terjesztési igazgatója – közölte a Blikk, a Glamour, a Kiskegyed és a Sportal.hu közös kiadója hétfőn egy sajtóközleményben.
A változás oka, hogy a Ringiernél, illetve a jogelőd kiadóknál töltött több mint harminc év után megkezdi nyugdíjas éveit Gajdos István jelenlegi terjesztési és logisztikai igazgató. Gajdos feladatait és csapatának vezetését Moharos Andrea marketingvezető április elején veszi át, immár marketing és terjesztési igazgatói pozícióban.
A médiacég közleménye szerint Moharos Andrea (borítóképünkön balra) több mint két évtizede tagja a Ringier Hungary, illetve a jogelőd kiadók szakmai csapatának. Pályáját 2003-ban a Zöld Újság Zrt.-nél kezdte, ahol néhány év elteltével a Világgazdaság marketing területére igazolt. Az Axel Springer, majd a későbbi Ringier Axel Springer marketing csapatában folytatta a munkát, már a jelenlegi portfólió termékeivel. 2024 tavasza óta tölti be a Ringier Hungary marketingvezetői pozícióját. A szakember kiemelt feladatai közé tartozik évek óta az előfizetői marketing koncepció, illetve az árushelyi marketing stratégia meghatározása és folyamat-menedzselése, melyek kapcsán szoros együttműködésben dolgozott a gyártási és terjesztési szakterülettel.
Moharas Andrea munkáját Kozári Szilvia terjesztési csoportvezető segíti, ahogyan a jelenleg 12 fős marketing terület menedzsereire is változatlanul támaszkodhat.
A nyugdíjba vonuló Gajdos István (a fenti képen jobbra látható) 1994-ben kezdett az akkori Axel Springer kiadó magyarországi leányvállalatainál terjesztési vezetői pozícióban. Később lapigazgatóként felelt többek között olyan, a hazai sajtó történetében meghatározó és emlékezetes kiadványok gyártásáért és disztribúciójáért mint a megyei napilapok, a Harlequin regények, a Hölgyvilág és a Gyöngy hetilapok, a máig sikeres TVR-Hét műsorújság, a Kiskegyed hetilap, a Blikk, illetve a Glamour magazin, amelynek hazai piaci bevezetését Gajdos István vezette 2004-ben. A nyomdai papírbeszerzés, a gyártási folyamatok és példányszám-menedzsment, a logisztika, az árushelyi értékesítés, előfizetői kapcsolatok és a print márkákhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati munka irányítása is Gajdos Istvánhoz és kiváló csapatához köthető.

„István szakmai útja és tudása mindazt sűríti magába, amit mi, a médiában aktív régi motorosok a print aranykoraként élhettünk meg. Egy személyben képviseli a tapasztalatot szakmánk alapköveiről: mindent tud a papírról, a nyomdai munkáról, a gyártás optimalizálásáról, a terjesztési kapcsolatrendszerről, az előfizetőkről, a napi- és hetilapokról, a magazin piacról. Bár az iparág rohamos ütemben alakul át és mi elkötelezettek vagyunk a digitális média és az új technológiák iránt, ezzel együtt a print nem csak a múltunk, de a jelenünk fontos része is, és hiszünk a jövőjében, a nyomtatott sajtó erejében is. István tudása ma is érték, amit tovább viszünk a szervezetben. A teljes Ringier-csapat nevében kívánok egészségben töltött, hosszú és aktív nyugdíjas éveket!” – mondta Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezető igazgatója.
A nyugdíjba vonuló Gajdos István így emlékezett a vállalatnál töltött évtizedekre:
„Visszatekintve az elmúlt harminc évre, rá kell döbbennem, hogy egy sajtótörténeti korszak aktív résztvevője lehettem. Az induláskor ólomszedéses technológiát alkalmaztunk a nyomdákban, később közvetlen közelről éltem meg, amikor az éjszakai mozgópostai lapterjesztésről közúti szállításra álltunk át. Sok-sok állomást sorolhatnék még, egészen napjainkig, amikor már a mobiltelefonunkon a kezünkben tartjuk a friss kiadványok teljes palettáját.”
Budaházy Árpád és több távozó HVG-s új könyvkiadót alapított a Central Médiacsoportnál
Újabb lapbezárás: vége a Noizz.hu-nak, a Ringier szerint a Sportal viszont marad
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Változások a Central Médiacsoportnál: új szakember a Vezetői Testületben