Glamour x Álarcos énekes ruhakollekció

Közös kollekciót droppolt az RTL és a Glamour

Közös kollekciót dobott piacra a Ringier Glamour című online magazinja és az RTL Magyarország az Álarcos énekes most induló negyedik évadának apropóján. A kollekciót a Glamour most induló webshopjában kezdték el árulni, amivel a Ringier belépett az e-kereskedelem piacára.

November 10-én, vasárnap indul az RTL képernyőjén és az RTL+ streamingplatformon az Álarcos énekes című jelmezes műsor immáron negyedik évada. Ezzel kapcsolatban most bejelentették, hogy a műsor rajongói ezentúl exkluzív ruhadarabok formájában is találkozhatnak kedvenceikkel. A televíziós csatorna és a Glamour című lapot kiadó Ringier Hungary együttműködésében merchandise pólók, pulóverek és bögrék is készültek, melyek a magazin most indult webshopjában érhetők el.

Álarcos énekes pulcsi ananásszal
Álarcos énekes pulcsi ananásszal

A két médiavállalat által közösen piacra dobott termékek az idei évad karaktereit, Sushit, Mókust, Ananászt, Mézeskalácsot és társaikat ábrázolják. A ruhadarabokon látható grafikákat a magyar származású, külföldön élő és alkotó illusztrátor, grafikusművész, Aliyeva Anikó készítette. Aliyeva már több ízben közreműködött a magazin illusztrációinak készítésében, az olvasók legfőképpen merész, színes, vibráló stílusáról ismerhetik, most pedig játékosan izgalmas Álarcos jelmezeivel találkozhatunk.

Mézeskalács egy fémbögrén
Mézeskalács egy fémbögrén

A két vállalat tájékoztatása szerint a termékeladásból befolyó nyereség 20 százalékával az SOS Gyermekfalvak lakóit segítik.

A Glamour webshopjának indításával lépett be a Ringier Hungary az e-kereskedelem piacára. A webshopban az Álarcos énekes produkcióval közös termékeken felül elérhetőek többek közt a magazin limitált szériás beauty box termékcsomagjai, exkluzív bookazine kiadványai, és a magazin 20. születésnapjára készült egyedi táskák is.

Az együttműködés keretében a jogtulajdonos, az RTL Csoporthoz tartozó Fremantle Media biztosította a műsorban látható karakterekhez és azok vizuális megjelenítéséhez fűződő jogokat, az RTL a műsor környezetében való kreatív megjelenésről gondoskodott, és a Glamour a termékek fejlesztéséhez adta szakmai tudását.

Trunk Tamás Sneakerness Fesztiválja rekordokat döntött – látványos képekkel mutatjuk

Új elnököt választott az Ecommerce Hungary

Magyarországon is elindult az Allegro

Majka, az RTL műsorvezetője a 4iG-s One egyik márkanagykövete lesz – bemutatták a Vodafone-t, a DIGI-t, az Antenna Hungáriát és az Invitechet leváltó brand arculatát

Új felkérést kapott az RTL-től Szépréthy Roland a Sztárbox után

Bejelentette az RTL Az Árulók új évadának premierjét és a szereplőket – heteken belül érkeznek az új részek

Bróker Marcsi, Árulók, VV, új célcsoport és változó főműsoridő – Az RTL nagy bejelentései a Big Picture konferencián

Reklámokért olcsóbban – érkezik az RTL+ új, reklámokat is tartalmazó verziója

Az RTL tulajdonosának Falcon EX2000 magánrepülője egy hete titokban Budapestre érkezett

Az RTL Magyarország elbukott több mint félmilliárd forintot a Szepesi és Kaszó ügyek miatt

Váratlanul távozik az RTL Magyarország egyik vezérigazgató-helyettese

Megújulva és két új séffel tér vissza az RTL-re A Konyhafőnök

 

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Glamour x Álarcos énekes ruhakollekció

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások