
Többmilliót gyűjtöttek az RTL Klub nézői az SOS Gyermekfalvaknak, amit azután a csatorna további jelentős összeggel még ki is egészített
Sikerrel zárult az RTL egyhetes részvétele az SOS Gyermekfalvak idei kampányában.
Sikerrel zárult az RTL egyhetes részvétele az SOS Gyermekfalvak idei kampányában.
Egy héten át foglalkozik majd a műsor az állami gondozásban élő gyerekekkel és az alapítvány munkájával.
Összesen közel 25 millió forintot utalt el az RTL Magyarország a nehéz helyzetben lévő gyerekeket segítő civilszervezet számára, amiből 14,9 millió forint származott a nézőktől.
A rajongók számára értékes relikviákról van szó, például Berényi Miklós pizsamájáról, vagy épp Magdi anyus otthonkájáról. A licitálók jótékony célokat szolgálnak.
„Új élet vár…” – utoljára csendül fel az RTL Klub meghatározó napi sorozatának főcíme pár hét múlva.
Olyan történt a Fókusz Plusz szombati műsorának végén, ami merőben szokatlannak számít az RTL Klub és a TV2 közötti versengésben.
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványának próbálnak meg segíteni gyermeknap alkalmából.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.