„Az elmúlt közel 15 évben a piac, az Atmedia és a csapatunk is rengeteget változott. Kábeltévés sales house-ból multimédiás kereskedőházzá váltunk, miközben a bevételünk több mint a húszszorosára nőtt, és jelenleg körülbelül 130 munkatárssal dolgozunk. Elérkezett az ideje egy komplett kommunikációs arculatváltásnak. Azt szerettük volna, hogy az arculatunk jobban tükrözze azt, amivé az Atmedia vált, vagyis egy profi, számos területen piacvezető, pontos és megbízható cégcsoportot, amely rugalmasan és biztonságosan helyt áll a mai digitalizálódott világban is. Ezért újult meg a logónk és a teljes kommunikációs arculatunk.”
– tudatta közleményében Mészáros Lőrinc reklámértékesítő vállalata, az Atmedia.
Íme, az új arculat:

A külföldön, például Horvátországban és Hollandiában is terjeszkedő Atmediával kapcsolatos további írásainkat ezen a linken olvashatják.
Interjú Guttengéber Csabával, az Atmedia ügyvezető igazgatójával (Media1 Podcast, 2022. 05. 02.)
Bemutatták az RTL+ UEFA Bajnokok Ligája műsorvezetői csapatát
Az RTL 20, Mészáros Lőrinc Atmediája 15 százalékkal megemeli az árait 2024-ben
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Visszatér az RTL-től a Mészáros Lőrinc által megszerzett Atmediához két tévécsatorna