Baráth Péter, a WWF közép-európai régiós marketingigazgatói posztjáról érkező szakember lesz az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója, közölte a vállalat ma, kedden. A poszt februártól betöltetlen volt, miután Szabó Zoltán, az addigi marketing és kommunikációs igazgató távozott. (Szabó azóta elhelyezkedett, néhány hete jelentették be, hogy a HVG Zrt. marketing- és terjesztési igazgatója lett.)
Baráth Péter feladata lesz az RTL hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzsmentje, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésnek irányítása, valamint az RTL digitális termékeinek marketing és kommunikációs támogatása. A marketing és kommunikációs igazgatóság a megújult vállalati struktúrában a bevételekért felelős vezérigazgató-helyettes, Dudás Gergely területéhez tartozik, emlékeztet az RTL Magyarország közleményében.
Baráth Péter a VWF előtt 6 évig vezette a Vodafone Magyarország márka és média igazgatóságát. Telekommunikációs pozíciója előtt pedig vezető tisztségviselője volt a DDB Reklámügynökségnek. A szakember korábban Magyar Reklámszövetség (MRSZ) alelnöke volt, jelenleg az ügyvezetésének tagja, továbbá az Egyenlítő Alapítvány kurátora. Szakmai pályafutása alatt tucatnyi Effie, Arany Penge és Hipnózis díjat nyertek az általa vezetett szakmai csapatok.
„Új piacokra léptünk be, új struktúrában dolgozunk, ami a marketing terület számára is új kihívásokat jelent. Nagyon örülök, hogy ezekhez a kihívásokhoz egy többkörös kiválasztási folyamat eredményeként egy olyan, tapasztalt marketing-szakemberre találtunk, mint Péter. Izgatottan várjuk a közös munkát!” – mondta el Dudás Gergely, az RTL bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese.
Az új pozíciója kapcsán Baráth Péter így nyilatkozott:
„A médiapiac gyors fejlődésében és digitális átalakulásában, valamint a hazai tartalomgyártásban is vezető szerepet játszó RTL Magyarországhoz csatlakozni megtisztelő és izgalmas feladat. A kommunikációs szolgáltatói és hirdetői szektor után most egy modern, professzionális média vállalatnál és kiváló vezető társakkal együtt dolgozni számomra nagyszerű lehetőség.”
Az RTL-en tér vissza a tévés Activity – már zajlanak a forgatások
Bajnokok Ligája: A digitális felületekre helyezi az RTL a hangsúlyt
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.