Köszönjük, Ferenc pápa

Ferenc pápa budapesti üzeneteivel folytatódik a #pontifex kampány

Immár a pápa Budapesten elmondott gondolatai közül válogatott idézetekkel folytatódik a Szemlélek kezdeményezésére létrejött és a Media1 médiapartnerségével megvalósuló #pontifex kampány, melynek célja, hogy Ferenc pápa látogatásának központi gondolatát cselekedetekre váltva hidat építsen társadalmi csoportok, véleménybuborékok, szekértáborok között.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A Media1.hu is részt vett nemrégiben abban a pápaköszöntő kampányban, mely Ferenc pápa három napos budapesti látogatását megelőzően indult, és amely a Szentatya korábbi üzeneteire hívta fel a figyelmet, például a médiával kapcsolatban a populizmusról, a másságról és más fontos társadalmi kérdésekről. Most pedig, hogy Ferenc pápa magyarországi látogatása vasárnap befejeződött, ismét médiapartnerként csatlakoztunk a Szemlélek magazin újabb kezdeményezéséhez, a köszönetnyilvánító kampányhoz.

A köszönetnyilvánító kampány a katolikus egyházfő magyarországi látogatásán elhangzott főbb üzeneteire hívja fel a figyelmet május folyamán válogatott idézetekkel. Ezekről az idézetekről van szó:

A köszönjük Ferenc pápa kampányba beválogatott idézetek a Szentatya budapesti látogatásáról
A köszönjük Ferenc pápa kampányba beválogatott idézetek a Szentatya budapesti látogatásáról

„Sokkal többet kaptunk ettől a három naptól, mint sejtettük. Minden előzetes várakozást, számítgatást részben felülmúlt, részben kiigazított Ferenc pápa jelenléte, közvetlensége, példamutató embersége. Mintha ő maga kérné tőlünk: ne csupán három napig legyünk közösségben vele” – indokolta Gégény István, a Szemlélek magazin lapigazgatója az eredetileg egyetlen hetesre tervezett #pontifex kampány folytatását.

A kezdeményezők úgy tapasztalták, hogy az április utolsó napjaiban részben nyomtatott felületeken, részben az interneten közreadott korábbi pápai üzenetek iránti érdeklődés minden elképzelést felülmúlt. Több tucat médiamegjelenés hangosította fel a Szemlélek kezdeményezését, még a l’Osservatore Romano vatikáni napilap is címlapon hozta az egyik óriásplakát fotóját.

„Rengeteg ember érzékelhetően be akart kapcsolódni ebbe a kampányba, és Ferenc pápa annyi szellemi kincset, kedves ajándékot hozott el Budapestre, hagyott itt számunkra, hogy egyértelműen úgy látjuk: ezt a különleges párbeszédet folytatni kell” – fogalmazott Hodász András, a Szemlélek munkatársa.

Május folyamán ugyanazon arculati elemekkel, immár a pápa Budapesten elmondott gondolatai közül válogatott idézetekkel folytatódik a #pontifex kampány, amelynek továbbra is az a célja, hogy – Ferenc pápa látogatásának központi gondolatát cselekedetekre váltva – hidat építsen társadalmi csoportok, véleménybuborékok, szekértáborok között. Továbbra is médiapartnerként segíti az üzenetek népszerűsítését a Media1.

A kezdeményezés célja, hogy gondolkodjunk el a pápa nekünk szóló szavain, ne hagyjuk, hogy csupán három napra szóljon ez a találkozás, beszélgessünk az üzenetekről és hagyjuk, hogy megváltozzon, nyitottabbá váljon az életünk. Hiszen a pápa ezt kérte tőlünk: „Legyetek nyitott kapuk!”

A kampány központi oldala továbbra is a szemlelek.net/pontifex, ahonnan a friss médiaanyagok szabadon letölthetők, terjeszthetők.

A pápalátogatáshoz kapcsolódó anyagaink IDE kattintva érhetők el.

További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalál minket Facebookon is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások