Fischer Gábor, a TV2 Média Csoport programigazgatója a Big Picture 2021 konferencián 2020.10.20-án

Óriási bejelentéseket tett a TV2 a Digital Media Hungary-n

Rengeteg új műsort jelentett be Fischer Gábor programigazgató néhány perccel ezelőtt a siófoki médiakonferencián. A cél immáron nem a piacvezető pozíció megszerzése (ez ugyanis már teljesült nemrég), hanem hogy megtartsák az immáron több mint fél éve meglévő vezető helyüket a nézők figyelméért folytatott harcban, illetve még jobban meg akarják verni az RTL-t.

Ahogy az elmúlt években mindig, a Media1 ezúttal is jelen van a Digital Media Hungary konferencián. Itt Fischer Gábor, a TV2 Média Csoport programigazgatója a Nielsen Közönségmérés statisztikáit bemutatva részletesen is megmutatta, hogy a TV2 tavaly őszre, a televíziózás csúszidőszakára átvette a piacvezetést minden korosztályban, beleértve az RTL által kiemelten kezelt 18-49-es korcsoportot is, és ez már nem csak napközben, de főműsoridőben is teljesült, ráadásul az idei év első negyedévében a TV2 előnye még nagyobb lett. A TV2 idén az esték mintegy 80 százalékát megnyerte.

Fischer szerint az idei év nagy tétje, hogy a kereskedelmi televíziózás elmúlt 25 évét megnyerő RTL vissza tudja-e még szerezni a piacvezetést a TV2-től, vagy sem. Szerinte a nyomás most az RTL-en van, mert ha ez nem sikerül, a Tv2 javára még jobban szétnyílhat a két csatorna közötti nézettségi olló.

Hogy ez így legyen, Fischer bejelentett számos, idén képernyőre kerülő formátumot, műsort.

29 ország után 30.-ként Magyarországon is látható lesz a Koreából érkező I can see your voice, melynek lényege, hogy meg kell tippelni, hogy ki énekel a saját hangján és ki playbackel. A zenei game show ősszel lesz látható.

Jön a régiségeket, nem hétköznapi kincseket a reflektorfénybe helyező Cash or Trash is. A játék lényege, hogy a játékosoknak meg kell gazdagodniuk a jól kiválasztott tárgyak segítségével.

Érkezik a Rich Kids is, mely gazdag emberek életmódjáról szól.

Fischer Gábor bejelentette a Password című formátum magyarországi premierjét is. Amerika kedvenc játék játékában egyetlen szó segítségével próbálja egy hétköznapi ember és egy híresség megfejteni a feladványokat.

Érkezik a Power Of Love című párkereső műsor. Szintén érkezik a Topmodell című formátum, a divat és szépségipar showja, melyben a tét az, hogy ki lesz az új szupermodell.

Idén ezenkívül ismét lesz Ázsia Expressz, Séfek Séfe, jön a Nagy Ő, a Farm VIP. Érkezik új formátumként a Házasság első látásra, a Párharc, új évad készül a Hazatalálsz című szériából, és persze ősszel is lesz Szerencsekerék és Sztárban sztár leszek.

A Media1 helyszíni tudósításait a jelenleg is zajló Digital Media Hungary konferenciáról itt olvashatja.

Az RTL is nagy bejelentéseket tett a Digital Media Hungary konferencián

Új évaddal jelentkezik Gundel Takács Gábor népszerű vetélkedője – bejelentések az ATV vezérigazgatójától a Digital Media Hungary-n

 

Még több hír érhető el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások