Spotify

Drasztikusan megváltozik a Spotify

Mintha a TikTok és az Instagram babérjaira hajtanának.

Teljesen megváltozik a Spotify kezdőképernyőjének megjelenése, és az új felület már inkább fog hasonlítani a TikTokra és az Instagramra, ugyanis végtelenített feedekkel és videórészletekkel is szolgál majd – írja az NME.

A végtelenített feed ráadásul függőleges is lesz, akár a Zene, akár a Podcastok és műsorok menüpont alatt keresgélünk, ezért tulajdonképpen véget is ér a hagyományos listákon való böngészés a kezdőoldalról, átadva a helyét a főleg algoritmus által kiválasztott ajánlatoknak.

Az elmúlt években dollármilliókat fektetett a svéd vállalat podcastok, hangoskönyvek, élő hanganyagok megvásárlásába és gyártásába, a Canvas funkció révén rövid videókat tűzött be a népszerű előadók dalaihoz. Ez utóbbi kap nagyobb hangsúlyt a továbbiakban és a tervek szerint ez a vizualitás fogja meghatározni a Spotify jövőjét.

Továbbfejlesztik például a Smart Shuffle funkciót, ami ideiglenesen hozzáad dalokat a már meglévő lejátszási listákhoz. Kiterjesztik továbbá a néhány hete bejelentette DJ-funkciót is, amely úgy működik majd, mint egy lemezlovas a régi időkből: rövid érdekességeket mesél majd a zeneszámokról, és válogatásokat is össze tud rakni nekünk.

Ezentúl Magyarországról is elérhetők a Spotify automatizált hirdetései

Eltávolítják a Spotify-ról az antiszemita tartalmakat

Alig áll átfedésben a rádiók kínálata a magyarok zenei ízlésével a médiahatóság zenehallgatási kutatása szerint

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

borító: stock / depositphotos.com

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások