Teljesen megváltozik a Spotify kezdőképernyőjének megjelenése, és az új felület már inkább fog hasonlítani a TikTokra és az Instagramra, ugyanis végtelenített feedekkel és videórészletekkel is szolgál majd – írja az NME.
A végtelenített feed ráadásul függőleges is lesz, akár a Zene, akár a Podcastok és műsorok menüpont alatt keresgélünk, ezért tulajdonképpen véget is ér a hagyományos listákon való böngészés a kezdőoldalról, átadva a helyét a főleg algoritmus által kiválasztott ajánlatoknak.
Az elmúlt években dollármilliókat fektetett a svéd vállalat podcastok, hangoskönyvek, élő hanganyagok megvásárlásába és gyártásába, a Canvas funkció révén rövid videókat tűzött be a népszerű előadók dalaihoz. Ez utóbbi kap nagyobb hangsúlyt a továbbiakban és a tervek szerint ez a vizualitás fogja meghatározni a Spotify jövőjét.
Továbbfejlesztik például a Smart Shuffle funkciót, ami ideiglenesen hozzáad dalokat a már meglévő lejátszási listákhoz. Kiterjesztik továbbá a néhány hete bejelentette DJ-funkciót is, amely úgy működik majd, mint egy lemezlovas a régi időkből: rövid érdekességeket mesél majd a zeneszámokról, és válogatásokat is össze tud rakni nekünk.
Ezentúl Magyarországról is elérhetők a Spotify automatizált hirdetései
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.