A szolgáltatást működtető Fjordmail International arról tájékoztatta a felhasználókat, hogy a nemrég fizetőssé alakított Citromailhez hasonlóan előfizetéses modellel fog működni az Indamail, avagy az egykori Vipmail is – írja a Telex.
Az Indamail március 28-án megújul, nagyobb tárhellyel, hirdetések nélkül fog működni, ám május 3. után csak azok használhatják majd a szolgáltatást, akik hajlandók a levelezőszolgáltatásért havi 2 ezer forintot kifizetni. A megújulással megszűnnek az Indamail mobilalkalmazásai is.
Az előfizetést negyedéves vagy éves konstrukcióban lehet választani, a közlemény szerint „az első három hónapra 80% kedvezményt” adnak az előfizetés árából.
A Vipmail 2008-ban vette fel az Indamail nevet, ezzel is arra utalva, hogy a levelezőrenszer az Indamedia portfóliójába tartozik.
A Fjordmail korábban azt nyilatkozta a Telexnek, hogy az átállás egy fenntarthatóbb üzleti modellt valósít meg, és garantálja, hogy a szolgáltatást ne kelljen más emailszolgáltatókhoz hasonlóan bezárni, mint ahogy a UPC-mailt vagy a Chellót kellett.
Megerősítették: fizetős lesz a Citromail – az új tulajdonos kiszámíthatóbb bevételeket remél