Perkó Rudolf, a Marquard Group Hungary Digital Service Studiójának vezetője.

A Totalcar volt ügyvezetőjével indult el a Marquard Group Hungary új divíziója

Perkó Rudolf lett a Marquard Group Hungary Digital Service Studio néven létrejött új divíziójának vezetője.

Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.

A Digital Service Studiót vezető Perkó Rudolf korábban a Totalcar.hu ügyvezetője és még korábban lapigazgatója volt, azt megelőzően a Nestlé ernyőmárka marketingkommunikációért felelt, illetve az Indamedia (korábbi nevén CEMP) marketingvezetői pozícióját töltötte be, ahol a Brand & Content Studio vezetése is a feladatai közé tartozott, így otthonosan mozog a területen.

Az új divízió teljeskörű szolgáltatást nyújt a hirdetőknek a kreatív koncepció megalkotásától a márkázott tartalmak (branded content) elkészítésén át egészen a terjesztésig. A Digital Service Studio a Marquard Group Hungary teljes portfolióján belül kínál írott, videós és podcast content marketing megoldásokat, valamint a Marquard kiadványaitól független feladatokat is vállal. A médiacég márkái közé tartozik az InStyle, a fiatalos JOY, a speciálisan a magyar piacra fejlesztett, immáron 16 éve népszerű ÉVA, valamint a Runner’s World futómagazin és a nemrég bejelentett InStyle Men magazin. Mindezek mellett social media csatornák, vlogok és podcastok, vásárlásösztönző programok is tartoznak a Marquardhoz.

„Hisszük, hogy az értékes hozzáadott tartalomnak köszönhetően nemcsak könnyebben befogadhatóvá válik a hirdető üzenete, hanem ezen felül pozitív érzetet is társítanak a felhasználók az adott márka vagy szolgáltatás felé, könnyebben elköteleződnek”

– mondta el Perkó Rudolf, a Digital Service Studio vezetője.

„Nagyon örülünk, hogy Rudolf januártól a Marquard csapatát erősíti. Az általa vezetett Digital Service Stúdió létrehozása része annak a folyamatnak, ami évek óta tart nálunk. Elmondhatjuk, hogy klasszikus kiadóvállalatunk mára modern, »digital first« médiacéggé alakult, amely felkarolja a fejlesztéseket és minden platformon tartalmakat, valamint kreatív marketing megoldásokat kínál partnereinek. Hiszünk a brandjeink erejében, valamint abban, hogy a fejlődést nem követni kell, hanem az élére állni”

– fogalmazott Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója, aki nemrég a Media1 podcastjának is vendége volt.

InStyle Men néven új férfi magazin indul – a Totalcartól érkezett a főszerkesztő

Horváth András lett az Autónavigátor.hu új főszerkesztője

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

Borítókép: Perkó Rudolf, a Marquard Group Hungary Digital Service Studiójának vezetője. Forrás: Marquard Group.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások