fbpx
Hruska Rita

Új marketingigazgatót igazolt a Pernod Ricard

Januártól Hruska Rita lett a Pernod Ricard Hungary Kft. marketingigazgatója – derül ki a Media1-hez eljuttatott sajtóközleményből.

A szakember a Dreher nemzetközi márkáinak márkamenedzseri pozíciójából érkezett a jelentős italgyártó magyarországi leányvállalatához, ahol olyan neves világmárkák hazai marketingjéért lesz felelős, mint az Absolute Vodka, Beefeater, Jameson, Ballentines, Chivas Regal.

„Óriási megtiszteltetésnek érzem, hogy olyan, világszinten ismert és ikonikus márkákkal foglalkozhatok mint amik a Pernod Ricard tekintélyes és átfogó márkaportfóliójában találhatóak”

– mondta Hruska Rita. A szakember hozzátette:

„minden eddigi tapasztalatomat kamatoztatva azon leszek, hogy ezeket a márkákat még ismertebbé és sikeresebbé tegyük a hazai alkoholpiacon”.

A szakember 2019-től dolgozott a Dreher nemzetközi márkamenedzsereként. Fő feladata a nemzetközi szuperprémium márkaportfolió megerősítése volt (Pilsner Urquell, Peroni, Asahi), amit a fogyasztói megítélés pozitív alakításával ért el a sajtókommüniké szerint.

A hamarosan induló SkyShowtime streamingszolgáltató az HBO-tól igazolt szakembert

Balogh Judit visszatér az ATV képernyőjére, de marad a Szeged TV-nél is

Távozik Novák Péter, a Dentsu Hungary vezérigazgatója – megnevezték az utódját

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

Borítókép: Hruska Rita. Forrás: Next9 Communications.
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások