A szakember a Dreher nemzetközi márkáinak márkamenedzseri pozíciójából érkezett a jelentős italgyártó magyarországi leányvállalatához, ahol olyan neves világmárkák hazai marketingjéért lesz felelős, mint az Absolute Vodka, Beefeater, Jameson, Ballentines, Chivas Regal.
„Óriási megtiszteltetésnek érzem, hogy olyan, világszinten ismert és ikonikus márkákkal foglalkozhatok mint amik a Pernod Ricard tekintélyes és átfogó márkaportfóliójában találhatóak”
– mondta Hruska Rita. A szakember hozzátette:
„minden eddigi tapasztalatomat kamatoztatva azon leszek, hogy ezeket a márkákat még ismertebbé és sikeresebbé tegyük a hazai alkoholpiacon”.
A szakember 2019-től dolgozott a Dreher nemzetközi márkamenedzsereként. Fő feladata a nemzetközi szuperprémium márkaportfolió megerősítése volt (Pilsner Urquell, Peroni, Asahi), amit a fogyasztói megítélés pozitív alakításával ért el a sajtókommüniké szerint.
A hamarosan induló SkyShowtime streamingszolgáltató az HBO-tól igazolt szakembert
Balogh Judit visszatér az ATV képernyőjére, de marad a Szeged TV-nél is
Távozik Novák Péter, a Dentsu Hungary vezérigazgatója – megnevezték az utódját
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.