Ezt egy mai, csütörtöki közleményében jelentette be a vállalat.
Mint írták, Nyeste-Kállay kinevezésében jelentős szerepet játszott az a sikeres szakmai munka, amelynek során két olyan nagy tradícióval rendelkező hazai márka mint a Pöttyös és a Milli erős piacvezető pozíciót ért el az elmúlt évtizedben. A karrierjét Egyesült Királyságban folytató vezető 19 éve dolgozik a vállalatnál, 2011 óta tölti be a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatói pozícióját, ezt megelőzően különböző marketingvezetői pozíciókban dolgozott, 2016 és 2018 között pedig értékesítési igazgatóként bővítette tapasztalatát.
„Szakmai felfogásom szerint a brand-érték és az üzleti eredmény nem létezhet egymás nélkül. Magamra mindig erős marketingszemlélettel rendelkező üzletemberként tekintettem. A Magyarország legkedveltebb márkái közé tartozó Pöttyöst és Millit úgy építettük fel, hogy folyamatos fejlődésük közben a mögöttük álló vállalat jelentős átalakuláson ment keresztül”
– mondta a kinevezése kapcsán Nyeste-Kállay Dániel.
„Biztos vagyok abban, hogy Nyeste-Kállay Dániel elkötelezett szakmai munkájával és értékközpontú szemléletével az Egyesült Királyság piacán is sikeres, üzleti értéket teremtő munkát végez majd. Köszönjük az eddigi munkáját és további sok sikert kívánok neki a nemzetközi színtéren”
– mondta Szautner Péter, a FrieslandCampina Hungária Zrt. vezérigazgatója.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!