A Forbes magyarországi kiadója részesedést vásárolt a HR Fest elnevezésű rendezvényt szervező cégben, amely az említetten kívül több más üzleti eseményt is szervez, köztük az IT Fest és a Business Fest nevűeket – erről Galambos Márton főszerkesztő közleményben értesítette a Media1.hu-t.
A cégek tavasszal kezdtek egyeztetni az üzletről, mert úgy látták, hogy a Forbes márkája, nagyközönségnek szóló eseményei, valamint print és online újságja, illetve a HR Fest által kiépített üzleti események és az évek során felépített márka jól kiegészítik egymást. A tárgyalások során az is kiderült, hogy a Forbes és a HR Fest vezetői jól megértik egymást és szívesen dolgoznának együtt.
„A Magyarországon is felcseperedett és megerősödött Forbes márka megérett arra, hogy más üzleti területeken is építsünk rá, ennek első állomása ez a befektetés” – mondta el Kocsis Attila, a Forbes kiadójának vezetője.
Tóth Gergely, a HR Fest ügyvezetője hozzátette:
„A HR Fest és a Forbes is ugyanabban hisz. Szeretnénk megmutatni, hogy ebben az országban rengeteg értékes ember dolgozik keményen, és vállal okos kockázatokat, hogy valami jót teremtsen. Ezután is ezen dolgozunk, a jövőben már közösen, például az ország legnagyobb, döntéshozókat megmozgató eseményén, a Business Festen.”
A Forbes Magyarország 2013 novemberében indult el. Az első kiadás óta a magazin mellé felnőtt a forbes.hu portál, ahol exkluzív, csak online olvasható cikkek jelennek meg. A magyar Forbes évente 18–20 eseményt szervez: az esti órákban tartott lapbemutató Kilövéseket, egész napos üzleti fesztiválokat és zártkörű gálákat. A kiadó könyveket is jelentet meg, és hozzájuk tartozik a MesterAkadémia.hu nevű online videókurzus-oldal is.
A HR Fest az ország legnagyobb HR-eseket megmozgató eseménysorozata, a cég eseményeinek évente ötezernél is több látogatója van. A zászlóshajó HR Fest mellett 2 éve indult el az IT Fest, ami a legdinamikusabban növekvő esemény IT döntéshozóknak. Mindezek nyáron a Business Fest-en találkoznak, ahol idén 4.110 üzletember vett részt.
Galambos Márton egy LinkedIn-posztjából az is kiderül, hogy a magyar Forbes kiadója 35%-os részesedést vásárolt a HR Festben.
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.