A Jelen a megújulás kapcsán arról ír közösségi médiás felületén, hogy egy könnyebben áttekinthető, letisztultabb megjelenést kívántak megvalósítani, mely jobban támogatja azt a célt, hogy az olvasóiknak hétről-hétre megmutassák a mindannyiunkat körbevevő világ lényegi összefüggéseit. Két fotót is közzétettek az új vizuális megjelenésről.
A Jelen 2020 májusában indult, és az azóta nemrég a Michaeli, Schwartz & Brit Media vezetősége által a kedvezőtlen gazdasági helyzetre hivatkozva becsukott (megjelenését a hivatalos kommunikáció szerint felfüggesztő) 168 Óra című hetilap 2019-ben távozó munkatársai alapították: a Jelen főszerkesztője Lakner Zoltán, főszerkesztő-helyettese Krajczár Gyula, főmunkatársa Tóth Ákos, ők egyben tulajdonosai is a Jelent kiadó Liberty Press Kft.-nek.
A lap interjúkat, publicsztikákat, portrékat, kultúra, életmód és egyéb témájú cikkeket közöl, stílusában, hangvételében leginkább a régi 168 Óra vonala köszön vissza.
A hetilapot többek között a Relay és az Inmedio üzletekben, a MOL, OMV, Shell, Total, Lukoil benzinkutakon, az Auchan, a Tesco, a Spar, az Interspar, a CBA, a Reál, a Príma és a Coop üzleteiben terjesztik.
Íme a Jelen új külseje.
Növekvő árbevétel, jelentős veszteség
A Jelent kiadó Liberty Press Kft. az Opten céginformációs rendszer szerint 2021-ben 16 százalékkal növelni tudta árbevételét, mely így 93 millió forintot tett ki. A cég éves szinten egyelőre 79,5 millió forint veszteséget produkált tavaly.
Új hetilapot indítanak Jelen címmel a 168 Óra egykori munkatársai
Még több médiával kapcsolatos hír érhető el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.