A csatorna 25. születésnapján esedékes névváltoztatás és az arculati megújulás mellett az őszi műsorkínálatával kapcsolatban is újdonságokat jelentette be mai budapesti sajtótájékoztatóján az RTL Magyarország.
A már korábban bejelentett produkciók mellett a 25 éves évforduló kapcsán az RTL két egészestés visszaemlékező show-val idézi majd fel az elmúlt évtizedek legemlékezetesebb RTL-es pillanatait. A kétrészes műsor október 23-án és október 30-án lesz látható.
Idén először lesz A mi kis falunk című sorozatból egy karácsonyi része, ami az ünnepi időszakban kerülhet majd képernyőre. Ez az epizód a pajkaszegiek karácsonyáról és az ünnep körüli nehézségeikről szól majd.
Új évaddal tér vissza a Celeb vagyok, ments ki innen!, a műsor ismét Sebestyén Balázzsal és Vadon Janival kerül a képernyőre. A helyszín ezúttal a kolumbiai dzsungel lesz, ahol a celebeknek meg kell majd küzdeniük a dzsungelben az éhséggel, a civilizáció vívmányainak hiányával és a celebet próbáló játékokkal. A játékosokról későbbre ígértek tájékoztatást, a premier dátuma egyelőre nem ismert.

Még az idén indul a Konyhafőnök VIP 7. évada Fördős Zével és a két Michelin-csillagos séffel: Rácz Jenővel és Sárközi Ákossal. Ősszel olyan hírességek készülnek bizonyítani, hogy a konyhapultokban is helytállnak mint Járai Máté színész, Tokár Tamás, a Fókusz műsorvezetője, Fésűs Nelly színésznő és az olimpiai bronzérmes, világ- és Európa-bajnok magyar válogatott vízilabdázó Nagy Viktor.
Folytatódik A Séf meg a többiek: idén ősszel visszatér az alkoholista és sportfogadás-függő Győző séf, tovább bonyolódik Milán és Viki románca, a már megismert karakterek mellé pedig új szereplők is érkeznek.

Fotó: Gerencsér Anna / RTL Magyarország
Nevet vált az R-Time is
Az RTL Klub és több más RTL-es csatorna átnevezése mellett (melyről a Media1 számolt be elsőként) egy mai sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy az RTL Magyarország média-kereskedőháza, az R-Time is megújult névvel és arculattal, RTL Saleshouse néven folytatja tevékenységét 2022. október 3-tól, változatlan hirdetési portfólióval. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja majd, amit az RTL Magyarország.

Fotó: Gerencsér Anna / RTL Magyarország
„A kereskedelmimárkánk megújításával szeretnénk még jobban hangsúlyozni, hogy az RTL-család tagjai vagyunk. Új arculattal és névvel, de változatlan portfólióval segítünk partnereinknek üzleti céljaik elérésében.” – nyilatkozta Dudás Gergely, az RTL kereskedelmi igazgatója.
Nevet vált az RTL Klub és több RTL-es csatorna – más változások is lesznek az RTL Magyarországnál
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!