Magyarország legújabb sportcsatornája, a MATCH4 reklámértékesítését az Atmedia végzi október 1-jétől – jelentette be a Network4 csoport és az Atmedia kedden.
A Media1-nek küldött közleményben felidézték: a sportcsatorna idén augusztusban indította el közvetítését, ajánlatában olyan látványos és népszerű bajnokságokkal mint például a Premier League, a LIGUE 1, az angol Ligakupa, vagy a skót Premiership. Itt láthatja a magyar közönség a NASCAR versenyeit és a WTA női tenisztornát is.
A Network4 többi csatornájának – TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4 és ARENA4 – reklámidejét már korábban is az Atmedia értékesítette, így logikus volt, hogy a Match4 értékesítését is ez a reklámértékesíŧő ház végezze.
A MATCH4 az induláskor bekerült a Vodafone, a DIGI, a DirectOne, a Teleunion, a VidaNet, a PR-TELECOM, a PickUp és az Invinetwork kínálatába is, így széles nézőközönséghez jut el.

„A népszerű és elsősorban szórakoztató tartalmakat sugárzó csatornáink megtartása és folyamatos fejlesztése mellett először az ARENA4, majd a MATCH4 csatornákkal bővítettük a portfóliónkat. Célunk, hogy egy minden nézői igényt kielégítő multiplatform csomagot kínáljunk a médiapiacon. Örülök, hogy legújabb büszkeségünk, a MATCH4 is jó kezekbe kerül és professzionális csapat értékesíti majd az exkluzív közvetítések közötti reklámidőt”
– mondta Borsány-Gyenes András, a Network4 csoport vezérigazgatója.

„Üdvözlöm a MATCH4-et a partnereink között! A televíziós portfóliónk bővülésén túl külön öröm számomra, hogy a MATCH4 tovább erősíti és színesíti az Atmedia sportkínálatát. A hirdetésértékesítést október 1-jétől indítjuk, és reméljük, hogy a lehető legnagyobb mértékben mi is hozzá tudunk majd járulni az új csatorna sikereihez!”
– nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.
Guttengéber Csaba és Borsány-Gyenes András is a Media1 vendége volt nemrégiben, a beszélgetések az alábbi linkeken érhetők el.
Interjú Guttengéber Csabával, az Atmedia ügyvezető igazgatójával (Media1 Podcast, 2022. 05. 02.)