Közel egymillió előfizetőt veszített a Netflix április és július között – írta a BBC nyomán a Telex.
A drasztikus ügyfélszám-zuhanás ellenére a cég részvényei erősödtek, a keddi bejelentés után közel 8 százalékkal drágultak, miután a Netflix korábban jóval nagyobb veszteséggel és lemorzsolódással számolt – ők ugyanis kétmillió távozó előfizetőt vártak.
A szóban forgó időszakban a legtöbb lemondás az Egyesült Államokban és Kanadában volt, ezt pedig Európa követte.
Reed Hastings, a cég társvezérigazgatója a Stranger Things negyedik évadát emelte ki azzal kapcsolatban, hogy mi akadályozhatta meg az előfizetések további csökkenését.

Egymillió új előfizetőt várnak a következő negyedévben
A Netflix tíz év után először 2022 első negyedévében veszített előfizetőket, akkor 200 ezret. Viszont még most is közel 220 millió felhasználója van a platformnak, így a piacvezető pozíciója egyelőre nincs veszélyben.
A második negyedében 8 milliárd dolláros bevételt ért el a cég, mely az előző év azonos időszakához mérten 8,6 százalékos növekedést jelent, de fontos figyelmeztetés lehet, hogy a növekedés üteme lassul – és a továbbiakban is erre a tendenciára számít a Netflix. Ám kalkulálnak egymillió új előfizetővel is az új negyedévben.
A cég az elmúlt negyedévben leépítéseket is végrehajtott, munkavállalók százait bocsátotta el. Hamarosan érkeznek a reklámok is a platformra.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!