Mint arról a Media1 is beszámolt, a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végzett – ez a cég mai, hétfői közleménye szerint a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult.
Mint ma írták, az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek. Az átállásnak köszönhetően a Vodafone ügyfelei a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehetik igénybe, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban.
A Vodafone közlése szerint az átállás gyakorlatilag a 2019-ben megvalósult Vodafone-UPC felvásárlás utolsó lépése volt.
Eközben a HWSW arról írt, hogy még ma, hétfő délelőtt is voltak problémák a Vodafone rendszerével. Ezt a szolgáltató is elismerte a lap érdeklődésére, némiképp ellentmondva saját, az átállás sikerességéről szóló közleményével.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!